2009. július 25., szombat

négygenerációs séta

ostorozom magam...
nem vittem ma fényképezőgépet a városba :S
mondjuk csak egy nagyon gyorstalpaló salzburg-nézőben voltunk a belvárosban a női részleggel: kaja, kathrin, kathrin anyukája és nagyija. a legfontosabbakat betájoltam, persze az én tájékozódási képességem mellett ez nem jelent semmit sem :) szóval: várak, kastályok, erődök tömkelege vár rám, betájoltam a szórakozóhely-negyedet, kívülről láttam mozart szülőházát (mary, annyi mozartkugelt te még egy helyen biztos nem láttál, készülj:)), mariannának üzenem, hogy megnyugodhat, van kétszintes mango és négyszintes (abból csak kettő a női részleg) zara, gyűjtögethet, főleg mert a mango szerintem olcsóbb, mint nálunk... :) ezen kívül megnéztük kathrin munkahelyét, a jégkori arénát, sétálgattunk a történelmi belváros legdrágább utcájában, ahol 100 négyzetméter 500.000 euroba kerül... nem csúnya, elhihetitek...
átsétáltunk egy gyaloghídon a salzach folyón, ami annyira nem volt jó ötlet: nem tudom, hogy otthon milyen idő van, de itt nagyon lehűlt a levegő, 20-on pár fok van csak, és esett is ma elég sokat. szóval lefújta a szél a hajunkat, de attól függetlenül szép volt.
szóval, holnap, ha nem lesz más dolgom, valószínűleg elmegyek még egyszer turistáskodni, busszal csak 20 perc, és akkor fotókkal is tudok majd szolgálni.
amúgy salzburgban teljesen megszokott, hogy népviseletben flangálnak az utcán nemcsak az öregek, hanem a fiatalok is. nehezen tudom ezt elképzelni nálunk, mondjuk a széchenyi téren pécsett :) a hatvanas nagyik pedig olyan jól néznek ki, mint a mi 40-50-eseink. a nyugat...
kathrin anyukájánál ebédeltünk, kaja ott is maradt egyet aludni, mi kathrinnal meg itthon durmoltunk, mert kaja ma nagyon korai volt, anyukáját hatkor, engem nyolckor keltett, nem túl barátságos dörömböléssel és júúúúúúúditttt kiáltással :D
seeham-ról még annyit, hogy mindig trágyaszag van :), és a házunk melletti erdő mögött van egy állati nagy kötélpálya, ahol a bungee jumping-tól elkezdve minden őrültséget lehet művelni.
megkaptam a környékbeli au-pair-ek email címeit és telefonszámait, egyikükkel meg is beszéltem jövő vasárnapra egy találkozót, úgyhogy lassan ismerőseim is lesznek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése