2009. július 28., kedd

próbanap

no, megvolt az első "majdneméles" próbaeste. vacsi, fürdetés, altatás. mindenben részt vettem valamilyen szinten, de a munka nagy részét persze anyu végezte. én az áldásos megfigyelői pozíciót töltöttem be inkább. ugyanis holnap lesz az első "nemcsakmajdnemhanemténylegéles" este a leányzóval, úgyhogy nem kevés dolgot kellett memorizálnom. mivel nincs még gyerekem (és amúgy ma mondtam is kathrin-nak, hogy most már inkább átgondolnám még egyszer, vagy kétszer azt a háromgyerekes család víziót, amit eddig dédelgettem magamban), ezek nem jönnek automatikusan, sajnos. szóval az esti kaja-menetrend: etetés, itatás, kis mese, hogy álmosodjon, csobbanás, játék a vízben, szárítkozás, pelus, pizsi, csípésre kenőcs, fület tisztít, hajat fésül, zoknit felad, pisiért könyörgés, kézmosás, teletubbies dvd-be betesz, addig gyorsan fürdőt rendbetesz, megkérdezni éhes-e még, szomjas-e még, remélhetőleg közben hullaálmos lesz (vagy nem), mindegy, negyed 9-kor emeletre indulással próbálkozás, pisipróba még egyszer, ha sikerül, bravvvoooo kiáltással örülünk, ha nem, hát ez van, majd megy a pelusba, kézmosás, fogmosás, pofa be, roló le, na nem megy ez ilyen könnyen, de roló le, függyöny be, ágynemű rendbetesz, babák helyükre, zokni le, ágyba be, cumit ilyenkor szabad adni, ha hiszti van, babafigyelő beállít, mesét olvas, egyet, kettőt, többet nem, mert én is elalszom, ima, szeretlek (hát, nem tudom, hogy ez nálam érvényes lesz-e első alkalommal:)), pussszi, gutenacht, ajtó behajt, plüssökkel kitámaszt, szülői hálóból másik babafigyelő kihoz, beállít, ajtó előtt fülel, mama utáni visítások elcsitítása egyszer, kétszer, háromszor, hmmm, remélem, többször nem, nappaliba befészkel, babafigyelőn a szem, de inkább a fül... és vár...
na ha eddig minden gond nélkül eljutok, azt hiszem, bontok egy sört :D
amúgy meg ma nem sok dolgom volt, elszöszmötöltem a vasalással, közben doktor house-t néztem (magyarul:)), ebédkészítés, itt volt nagyapó barkácsolni valamit, aztán elmentem biciklizni, hazajöttem, rendbetettem magam, uzsi, net, msn mindenféle kedves otthoniakkal, olvasás, lakberendező és h&m katalógusok bősz nézegetése, kis alvás, és már jöttek is haza a népek: vacsimelegítés, kaja etetése, és... lásd fent.
amúgy nagyon komoly dolog ez az au-pair-kedés... úgy értem például, hogy oké, hogy kivasalom a cuccokat, meg összehajtogatom, na de ki enged be egy vadidegent a hálójába és a gardróbjába, hogy a bugyijai közt matathasson 5 nap ismeretség után... arról nem is beszélve, hogy a gyerekét is rám bízza... szóval riszpekt annak, aki ezt bevállalja, lehet, hogy ha "nagy leszek", én is ezt fogom csinálni, ki tudja. csak ragad rám itt valami plusz lazaság a már meglévő mellé is :)
szóval holnap szoríjjatok nekem, és majd jön az élménybeszámoló. remélhetőleg a jól megérdemelt sör mellett :D
csók!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése