2009. július 26., vasárnap

seeham

elmentem csavarogni a faluba. traktorkiállítás volt :D a lényegről lemaradtam, meg nem nagyon akartam turistáskodni és folyamat kattogtatni, de egyet azért elcsíptem. egy szálló mellett volt a buli, sörpadok, ihajj-csuhajj, táncolás népviseletben. tudnak élni. igazából egy bio és fair trade boltba akartam elmenni, de 3-kor bezárt, én meg 4 körül értem oda. a neten utánanéztem és nagyon kelleti magát néhány termék, úgyhogy biztosan vissza fogok menni. www.bioundfairladen.at
így vagyok a seebühnével is, bár megnéztem a programot, és most semmi nem érdekel annyira, hogy pénzt költsek rá, na de ami késik, nem múlik. www.seebuehneseeham.at/
ezek pedig még képek a faluról: templom, óvoda, iskola, patak a dombról levezető út mellett, és egy előttem hazafelé bandukoló népviseletes emberke. amúgy itt is köszön mindenki mindenkinek. ma az egyik autóból is intettek, pedig akárhogy is számolom, ez még csak a 4. napom itt :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése