2009. szeptember 26., szombat

ásó, kapa, nagyharang

aki ismer, tudja, hogy nem vagyok házasságpárti. legalábbis ami a papírmunka részét illeti :D maga a gesztus viszont, hogy örök hűséget fogadok valakinek, nagyon szép dolog. talán egyszer én is képes leszek megtenni, és ha eljön az a nap, ilyen ruhát fogok viselni. álomszép szerintem. egy kis tengerpart, csak a párom, meg én, semmi cécó, se embersereg, se töltött káposzta. szerintem ez az esemény csak a hitvesi párról szól. aztán utána külön időpontban lehet nagy bulit csapni a hozzátartozókkal, barátokkal, és indulhat a duhajkodás, a zene, a tánc, meg az üres feles poharak asztallaphoz csapkodása. tán a hülye elképzeléseim miatt nem kérte még meg senki a kezem? :D

2 megjegyzés:

  1. hozzám jossz!?

    lagzi a kantaban!

    VálaszTörlés
  2. csak nem a chef úr próbál itt inkognitóskodni? :D
    kanta-lagzi? alap. akkor igen :D

    VálaszTörlés