2009. szeptember 24., csütörtök

kis "semmiségek"

mik is történnek mostanság?
sok-sok apróság, és már hányszor nekiálltam, hogy leírom, de aztán mindig elmaradt. na, de majd most...
visszanyertem a versenysúlyom :D nem mintha annyira kövér lettem volna, de nem éreztem már jól magam a bőrömben az utolsó pécsi hetekben. olyan 3-4 kiló rakódott rám a csudi "egészséges" életvitelemnek köszönhetően... a mindennapos hegyoldalmászás, gyerekcipelés és a sok gyümölcs-zöldségnek hála teljes öltözetben (nem lenge kombinéban), egy kakis pelenkával a kezemben vagyok 48. nájsz.
szeretnék lovagolni tanulni. el is mentem itt egy lovardába, persze kettő is van a faluban, de azt hiszem, a rosszabbat választottam. olcsó meg szép, de az oktató... egy brünhilda. életképtelenné nyilvánított a tekintetével, amikor közöltem, hogy nem lovagoltam még, maximum 3-szor életemben, azt is vagy 20 éve. ezzel kezdődött. aztán rendkívüli elfoglaltságát fitogtatva természetesen nem tudott bemenni a házba, hogy adjon egy névjegykártyát, de nagy nehezen elárulta a nevét, meg a telefonszámát. nem hiszem, hogy fel fogom hívni. csak akkor, ha holnap a másik helyen még antipatikusabb oktatóra találok. de ezt a hárpiát nehéz lesz überelni. ha más lehetőség nem lesz, nála is megpróbálok egy órát eltölteni, max seggen suhintom az ostorral, és kalap kabát.
ha már lóról van szó, akkor a túlsó oldaláról egy pár szót: oda esett át ugyanis a kedves pártfogoltam :) a kisasszonyt nem lehet levakarni rólam. délután észre sem vette, hogy kettesben maradtunk, és anyu már rég hegyet mászik az öcsivel. egész nap a nevemet kiabálta, most este már a szobámba is utánam jött, mert nem tetszett neki, hogy mára végeztem és nem vele játszom. úgyhogy azt hiszem a korábban emlegetett megszokás/befogadás problematikáját ezennel lezártnak tekinthetjük.
elfogyogattak (jajj de szép magyar szó) az otthonról hozott kozmetikumaim. így mérlegelnem kellett, hogy mi legyen, maradjak a régi márkáknál vagy váltsak. mivel itt lehet kapni a sarki boltban majdnem minden kneipp cuccot, lecseréltem mindent erre a termékcsaládra. "sebastian kneipp élete során a víz és a gyógynövények gyógyító hatásaira vonatkozó ismereteket saját tapasztalataival egyesítve szisztematikus tanná építette fel. a lelkész és természetgyógyász egy olyan életformát képzelt el, amelyben az embert, megszokott életvitelével, természetes környezetével elválaszthatatlan és kiegyensúlyozott egységként tekinti. e mellett az alkotó elemeket: a vizet, a növényeket, a mozgást, a táplálkozást és az egyensúlyt szoros összhangba állította. a kneipp név ezért nem csak a tudományosan megalapozott természetgyógyászati termékek és alkalmazások, hanem egy egységes életstílus számára szolgál."
kaptam egy csomó prospektust az önkormányzatnál, ha netán unatkoznék, el tudjam foglalni magam. halljátok, itt mindenre van lehetőség... a gitároktatástól kezdve a shiatsu-masszázson át a qigong-edzésig minden van. csak győzzem kiválasztani, mihez van kedvem, időm, pénztárcám. most épp az idővel van bajom. ki kell találnom valami szisztémát, hogy hogyan osszam be a napjaimat, mert csomó mindent szeretnék csinálni (minden héten jön valami új könyvszállítmány, és nagyon szeretnék olvasni, meg filmek is állnak itt hegyekben, plusz a németezés, meg kimozdulni, szórakozni, vaalmit rendesen sportolni, aztán néha aludni is kellene, áááááááááá), de valahogy elszaladnak mellettem a napok és a végén egyikből sem lesz semmi. és már megint csütörtök este van. kathrin azzal kezdte, mikor idejöttem júliusban, hogy higgyem el, nagyon hamar karácsony lesz. és tényleg...
erről jut eszembe: ma blogban közzétehető bizonyossággá vált, hogy három hét lesz a karácsonyi szabim. mindenkire szakítok időt, nem menekültök! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése