2009. szeptember 15., kedd

otp "rulez"

vakon higgyetek a nők lapja internetes oldalán olvasható horoszkópnak. nekem már egy ideje megmondja a frankót, sajnos ez ma is így lett. kihagytam volna... sms-t kaptam a fent említett kedves banktól, hogy éppen hol áll a tartozásom törlesztése. kedveskéim, az a nagy helyzet, hogy visszafelé haladok, nem is araszolva, hanem elég gyorsan. hiába törlesztek, az adósság egyre több lesz :S így hát mostantól mindent megvonok magamtól, legalább egy hónapig, ne számítsatok kirándulós-újruhás-újkozmetikumos-újfrizurás bejegyzésekre, csak elmélkedés lesz magas fokon. indul a kemény spórolás, hogy búcsút inthessek ennek a trágyadomb banknak.
arra meg gondolom ne keressem a választ, hogy a nekem nagynak tűnő összeg - ami másnak egy legyintést sem ér - letörlesztéséért engem miért akarnak kisemmizni, más meg, aki nagy tételben sikkaszt, és közel sem próbál annyira tisztességes lenni, mint én, vígan sütteti a hasát valami istenhátamögötti szigetecskén banánturmixot kortyolgatva, miközben maláj némberek legyezik kaviárral hízlalt testét a homokos tengerparton. FÁKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése