2009. november 24., kedd

elvileg minden rendben van

Kedves Rák!
Összehasonlíthatatlanul kellemesebb nap lesz a mai, mint a tegnapi volt. Egész nap valami bölcs nyugalom fog uralkodni rajtad. Ennek lényege az a tudat, hogy minden rendben van. Ha így érzel, az azt mutatja, hogy képes vagy kapcsolódni az energiát adó nyugalomhoz. Jegyezd meg, hogy milyen érzés ez, hogy máskor is képes legyél felidézni, mert ez a te természetes állapotod…
a mentsvár: tegnap 4 órát sikerült eltöltenem a tónál meditáció címszó alatt, bár szó szerint véve nem azt csináltam, de kapcsolgattam kifelé a stresszforrásokat a kis agyamból. muszáj, mert nem a legjobb úton haladok egészségügyileg afelé, hogy amikor hamarosan hazamegyek, ne egy megkeseredett vénasszony-tekintettel találkozzatok. szóval nagyon koncentrálok most, erősen rajta vagyok, hogy ne stresszeljek, és mindjárt indulok megint a tóhoz, bár ma kb. csak fél órám lesz nyugton maradni, aztán meló.
anyám elhagyta a kulcsát. én vagyok a hibás. szombaton még megvolt, ebben biztos vagyok, vasárnap és hétfőn szabad voltam, az én kulcsomat használtam, és nem is láttam az övét, ma reggel meg apué volt a zárban. erről sem én tehetek. most mondogatom, hogy minden rendben, nem én vagyok a hibás, lepereg rólam a csúnya nézés és a vádaskodás, de ez annyira bosszantó, hogy mindennek én vagyok az oka. és ha hülyén nézek, mert azt sem tudom, miről van szó (honnan tudnám, tegnap nagyrészt itthon sem voltam), akkor persze még nagyobb a kiakadás.
én mindig is arra törekedtem, hogy belássam, ha hibázok, nemcsak magamnak, hanem akár másoknak is. mert emberből vagyok, és igenis gyakran előfordul. nem értem, mi értelme van annak, ha valaki folyamat bűnbakokat keres, és magát a tökéletes lényként értelmezi. ilyen nincs, még a mesékben sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése