2009. november 9., hétfő

jobb

na, jobban lettem.
nem aludtam túl sokat, de mostanában megfigyeltem, hogy nincs is már szükségem a hét-nyolc óra alvásra. utána mindig levertebb vagyok, szóval most jól esett ez a kb. hat óra, amit sikerüt kisajtolnom magamból. a reggel jó volt, apu nem volt itthon, flottul működött minden, nem tébláboltunk hárman a konyhában, időben elkészültünk, a kiscsaj sem csapkodott. vele már csak este találkozom, ha hazajön balett óráról.
találtam az imént a konyhában, a teás fiókban édeskömény teát. hogy ez milyen finom... bontatlan volt, pedig már a csomagolása is nagyon csábító, meg bio is és egészséges is. ráadásul így legálisan és bódulatmentesen merülhetek el az ouzo-szerű ízélményben, ha már meló közben nem szabad kortyolgatnom a jégkockákra löttyintett kedvenc nedűmet. és mennyire furcsa, hogy az ember megérzi, mire van szüksége a szervezetének. utánaolvastam most gyorsan az édeskömény hatóanyagainak és felhasználhatóságának, és kiderült, hogy nagyszerűen alkalmazható például menstruációs görcsoldásra... érdekes, hogy épp ma ébredtem hasfájással, úgyhogy le is tudom tesztelni, hogy milyen hatással lesz rám :) csak nem kéne rászokni, és meginni anyu elől, mert tejszaporító hatása is van, így gondolom, e célból lapult a fiókban a dobozka.
és ha már a konyha szóba került, még valami: chili és vanília blogján (http://www.chiliesvanilia.blogspot.com/) találtam ezt: http://www.csillaganizs-fozoiskola.com/

"Hisszük, hogy visszahozhatjuk a családok asztalára a jó minőségű és friss, az évszaknak megfelelő alapanyagokból otthon elkészülő ételeket, az asztalok körül ülőket pedig a kulináriára igényes, a jó hagyományokat megőrző, és a világ újdonságai iránt is érdeklődő emberré, kifinomult ízlésű és tájékozott éttermi vendéggé tehetjük."

nagyon tetszik a kezdeményezés, bizisten mennék, ha otthon lennék. például a csokoládé-órára maryvel karöltve :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése