2009. december 18., péntek

let's go!!!

nos, seeham-i óper-létem lejárt.
elbúcsúztunk egymástól, már csak a gépem és a telóm van elöl, minden csomag összepakolva.
jelentem, a kevésbé pozitív emlékek is (nagyrészt) megszépültek már. gyorsan ment, nem? ennyit dob az ember hangulatán, ha tudja, hogy hamarosan elindul hazafelé.
hogy ne legyen izgalommentes az utazás: beállt a derekam. rosszul emeltem este egy bevásárlókosarat. lehet gratulálni. gyógytornáztam, álltam, ültem, guggoltam, flector, algopyrin, fohász az éghez. egyelőre rosszabb, mint volt. ülve minden oké, de ha utána fel kell állni... szabályosan csillagokat látok. ez mondjuk egy ötórás autóút előtt nem annyira szép kilátás.
szóval most ülök és várok, hogy gergő haverom megérkezzen, bepattanjak (oké, jelen állapotomban vánszorogni tudok max) a kocsiba, és uzsgyi.
öt hónap után haza. nagyon izgulok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése