2009. december 7., hétfő

mikulás

mégiscsak összejött a hétvégi lazulás.
két alternatíva állt előttem, ami a tegnapi napot illeti:
mikulás-ünnep a szűk családdal, és egy csapkodó gyerekkel, aki már folyamat azt hajtogatja, hogy menjek haza, vagy pedig kivívva megint a család haragját, bátyóval egy nap valahol ausztriában.
ismertek jól.
hármasban ebédeltünk a lányával. vicces volt, amikor bátyó előadta: hát, kislányom, te tizenegy éves vagy, a judit tizenöttel idősebb nálad, na de én még nála is tizenöt évvel idősebb vagyok! muhaha.
amúgy az auerhahn-ban ettünk, tradicionális bécsi szeletet. utána meg csokimousse-t, de abból már csak csipegettem, mert a hús akkora volt, mint a fejem, és nagyon jól laktam. legközelebb csak édességet fogok választani, állítólag eckart witzigmann, az évszázad szakácsa gyakran megfordul ott, mert szerinte salzburgban az auerhahn-ban készítik a legjobb desszerteket. neki csak szabad hinni...
levezetésképpen a hangar 7-be mentünk, a repülőtérre. itt van ugyanis a red bull repülőgépmúzeum. repülők mellett forma 1-es autók is ki vannak állítva (passiv, jajjdeszép ez magyarul), de nem modellek, hanem igaziak, amikkel valóban sok-sok kört lefutottak a versenyzők. igen, peti, láttam az ikarust (gyengébbek kedvéért: az étteremről beszélek), majdnem tele volt, de ahhoz még nagyon sokat kell mosolyognom, hogy egyszer ott ebédeljünk :)

hazafuvaroztuk a leányzót az anyukájához, majd irány tirol, kufstein, ahol bátyó lakik. hát basszus, annyira ki tudtam kapcsolni, ne tudjátok meg. mary, sokat gondoltam rád, mert tirolban már sok helyütt van hó. és ezek a hegyek... én mindig azt hittem, hogy nem akarok ilyen helyen élni, csakis a homokos tengerpart jöhet szóba. ez kezd megváltozni. peter fox, hajtűkanyarok és szerpentin, csillogó hó, én már simán az autóutat is nagyon élveztem.


kufsteinben rámjött a forralt borozhatnék. na majd én csinálok. persze, legénylakásban.... magic mushroom-on kívül nem sok minden volt otthon, úgyhogy maradt a sálba bugyolálás és karácsonyi vásárra séta, majd bátyó egyik haverjának névnapi ünneplése (mikulás, najó niclas), közben meg kiderült, hogy megint olyan pasiba botlottam, aki keni-vágja a törit, meg a föcit, amikkel engem pillanatok alatt be lehet égetni. jeee, de magyarország szomszédait még vágtam, úgyhogy nem vagyok reménytelen...

2 megjegyzés:

  1. ha...ha....ha....haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa es nem hoztal el etlepot vagy nem csinaltal fotot rola vagy nem integetett ki a Roland vagy vmi!!!?????

    VálaszTörlés
  2. nem integetett, vágod, épp háttal állt, nem akartam zavarni :D a képeket meg elküldöm mailben :D

    VálaszTörlés