2010. január 12., kedd

2009

végre volt időm befejezni a számvetéses bejegyzést arról, hogy milyen élményekkel gazdagodtam a tavalyi évben (inkább időrendi, mint fontossági sorrendben!):
- elkezdtem blogolni, jipp!
- szerelmi bánatból való kilábalással kezdődött az év, ami szerencsére barátsággá változott az év végére, hála az égnek. két elég húzós év állt mögötte, de már csak a szépre emlékezünk.
- angol nyelvvizsga, jeeeeee.
- két egyetemi szakdolgozat és diploma (egyelőre a polcon porosodnak, de ki tudja, mit hoz a jövő).
- két felmondás. az egyik a street-ben négy év után, a másik az au-pair-es eset öt hónap után.
- au-pair-kedés seeham-ban. "kiképződtem" majdnem profi, de inkább kitartó gyereknevelővé, hatalmasat fejlődött a türelmességre régen egyáltalán nem adó jellemem, na és a szakácstudományom is.
- gazdagodtam egy csomó cipővel (éljen az imeldizmus!), bár a vándor életmód miatt sajnos nagy részük sok-sok km-re tőlem pihen a szekrényben.
- kanta-függő lettem.
- iszonyat sokat buliztunk a diplomadolgozatok megírása után, máig nem értem, hogyan maradtunk életben :)
- felvettek film szakra.
- halasztani akartam.
- hagytam az egészet a fenébe, mert egyelőre nincs tervben a hazatérés.
- gazdagodtam egy tetoválással. nem az utolsóval.
- egészségügyi állapotom mélyrepülésnek indult, majd valamennyire rendeződött. stressz akadt bőven. ősz hajszálakat még nem találtam, de a ráncok már alakulnak. én sem vagyok már mai csirke :)
- az év végén valami pasiszerű dolog is beütött. mármint a neme egyértelmű, csak a "kapcsolat" kapcsolat-jellege kérdéses. jól érezzük magunkat együtt, ha nagy ritkán találkozunk. sajnos nem eleget, de ez remélhetőleg egy hónapon belül megváltozik. addig csak-csak rendeződik a helyzetem, és valamennyire letáborozom az úriember közelében, de ez már az új év története lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése