2010. január 14., csütörtök

friss. még gőzölög...

(http://gordon78.deviantart.com/art/Salmonella-Bacterium-64382126)

általában higgadtan szoktam nekiállni blogolni, nehogy olyat írjak, amit később megbánok. utólag posztokat kitörölni, mert meggondoltam magam, szerintem elég égő. na mindegy is, most nem gondolkodom, ez nagyon friss élmény, fél órás kb, gyorsan meg is osztom:
tegnap déltől ma délután négyig szabad vagyok. örültem neki. egyrészt arra gondoltam, hogy dejó, anyuka is biztos szabadnapos, és szeretne egy kis időt tölteni a gyerekekkel, úgyis alig látja őket, másrészt takarítani akartam kicsit, mert bár nem feladatom (csak a gyereknevelés, ehhhh...), de a trágyában élést nehezen viseli az ember hosszú távon, ...
{itt egy kis kitérő: első nap totál kétségbe estem, mikor idejöttem, hogy két rövidszőrű kutyától milyen horribilis mennyiségű szőr kerül egy nap alatt a padlóra. a csaj ugyanis azt mondta, naponta porszívózik... hát, közben világossá vált, hogy az az adag legalább három hetes volt, ami engem itt fogadott... tegnapelőtt ugyanis felporszívóztam mindenhol (jobb nem részletezni, hogy a kanapék alatt mi volt...), és két nap után mondhatni ugyanúgy fest a lakás, mint az akcióm után egy perccel. bravo.}
...harmadrészt paparazziskodni akartam a lakásban, és néhány fotót készíteni a sok halálfejről és egyéb ijesztő kellékről, hogy bizonyítsam, micsoda túlélőtábor az életem egy hete :D
negyedrészt pedig magamat is rácba akartam szedni. egy kis wellness stb. {újabb kitérő: itt sajnos még a kádat sem mossák ki maguk után, ha fürdenek, úgyhogy azért elég lájtos wellnessre gondoltam, mezítláb a kádba sem vagyok hajlandó beleállni, zuhanytálca ugyanis nincs. az meg egy dolog, hogy én magam után rendesen takarítok.}
szóval a fenti várakozások tükrében lehet tippelni kommentben, hogy hány másodpercig álltam lemerevedve az előszobában, amikor ma reggel beléptem, és az alábbi életkép fogadott:
- először szagminta: pöcegödörszag (diétának ez a hely sem rossz mellesleg, semmi étvágyam jelenleg)
- jobbra tekintve: anyu a kanapén fekszik pizsamában, telefonál
- gyerekek sehol (tehát anyu szabad, de nem a porontyaival van, pedig azok normál esetben naponta jó, ha egy órára látják...)
- lefelé tekintve: morgó kutya lép ki elém a nappaliból, na éljen, remélem megesz reggelire
- előre tekintve: fürdőszobapadló, anyu tegnapi ruhái a földön hevernek egy kupacban, mellette valami tócsa fénylik és egy sokkal kisebb, gyanús kupac is éktelenkedik. az orrom nem csalt: amilyen emésztési végtermék egy kutya által (remélem legalábbis, hogy valamelyik kutya volt...) a padlóra varázsolható, az a fürdőszoba kellős közepén fogadott. épp csak nem integettek a kis kakamanók, hogy: jó reggelt, judor, csatlakozz a bulihoz!!!
ebből egyenesen következik, hogy a zuhanyzást későbbre halasztottam, és kihátráltam a bűzbarlangból.
ha valaki szeretne hazugságvizsgálatnak alávetni, állok elébe. tudom, hogy amiket az utóbbi időben írok, az egy brazil szappanoperában is simán megállná a helyét, de tényleg nem kamuzok... belehúztam a tutiba, ehhh :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése