2010. január 10., vasárnap

jelek

(http://monsterlienchen.deviantart.com/art/Worldeater-49154153)

már leblogoltam karácsonykor, hogy tesókámtól kaptam egy paulo coelho kalendáriumot az új évre. szép színes, vidám, tele idézetekkel.
erre a hétre a következő kettő idézet található benne.
"amikor az ember elkezd rágódni az előtte álló döntésen, végül általában eláll a szándékától - óriási bátorság kell ahhoz, hogy határozott lépéseket tudjunk tenni." (a győztes egyedül van)
"kockáztatnom kell, nem szabad félnem a vereségtől." (brida)
én már nem rágódom semmilyen döntésen egy ideje, csak meghozom, és kész :)
így volt ez az alant kifejtett "aprócska" anyagi probléma, és a továbbállás tekintetében is. kihúzom a következő két hetet mindenképpen, ugyanis az ideiglenes menekültszállásadó, szöktetésre kapható kedves személy a napos dél-ámérikában sütteti a hasát a hónap végéig (én hülye, egy kulcsot igazán kérhettem volna tőle vész esetére:)). addig nincs sok esélyem bármerre/bármikor/bárhogyan is elindulni itt a hóban 3 bőrönddel. aztán meglátjuk. az előző helyen is furcsa volt úgy dolgozni a végefelé, hogy tudtam, hamarosan lelépek (basszus itt meg kipakolnom sem kellett volna:)). mondjuk az más szituáció volt, mert a családi szálak kissé összekuszálódtak a bátyó megismerése után, és nem akartam haraggal elválni senkitől. itt viszont nem nagyon érdekel, hogy mi lesz, úgysem látom többet a családot. ők nem korrektek, én csak elvégzem a munkát, és kész. rossz szavuk nem lehet! de amúgy még mindig fenn vagyok ezen akadva: mi az már, hogy visszatartják a pénzem, hozzá sem férek, és még mosolyogjak is? van olyan, aki beveszi, hogy valaha is látni fogja azt a pénzt?
ja, aprócska poén: kaptam egy telefont, amit itt használhatok. régi sms-ek nem voltak kitörölve. naná, hogy elolvastam őket. az egyik így szól aputól anyunak címezve: már megint mi ez a neckermann-adósság, amit csináltál? ííííí, na hát ezek után aztán tényleg nem hiszem el, hogy valaha is fizetnének nekem...
hihetetlen, hogy mennyire más sült ki ebből is, mint amire számítottam...
sebaj, az élet mindig nyújt egy új lehetőséget, csak meg kell ragadni :)
maryvel nagy terveink vannak (kunc-kunc), úgyhogy szépen lassan araszolgatunk egymás felé, aztán ha már összeér a két szál, nem állít meg minket senki sem.
világmegváltásra fel!!! :D

1 megjegyzés:

  1. Úgy ám! Én is már nagyon rajta vagyok a világmegváltós tervünkön! ;) mary

    VálaszTörlés