2010. január 29., péntek

megjöttem!!!

elore is bocs az ekezetnelkulisegert, de nem az en gepemrol irok, es nincs kedvem szorakozni a nemet billentyuzettel. a lenyeg igy is at fog jonni, remelem.
jo regen jelentkeztem utoljara, azota sok minden tortent.
megrendeztek a 70. hahnenkammrennent, ez egy harom napos siverseny kitzbühelben, ki is tudtam menni penteken, nagyon jo volt a hangulat. a kezdes elott par nappal mar kimentunk a nagyival korulnezni, akkor igy nezett ki a palya:
a verseny napjan pedig mar igy:


a blogon nyomon kovethettetek, hogy milyen "fantasztikus" csaladhoz kerultem, es a tervezgetest is, hogy amilyen gyorsan csak lehet, lelepek. nos, ez vasarnap sikerult is. christian hazajott a del-amerikai nyaralasbol (jajj, szegeny, ehhh), es megmentett a trutymo-hazbol, ahova nem szandekozom tobbet viszamenni, mondjuk a kiscsajokat rossz volt otthagyni, de hat ök nem is tehetnek semmirol. a szülök meg hiäba kedveskedtek a vegen ezzel-azzal, igertek füt-fat, ez mar halott ügy volt erkezesem masnapjan...
ugyhogy most egy darabig kufsteinben hesszelek, es gyakorlatilag szabin vagyok, meg telelek, toltodom energiaval a vilagmegvaltashoz.
ennek egyik formaja az eppen megrendezes alatt allo ferfi kezilabda EB meglatogatasa volt kedden. innsbruck-ban, az olimpiai stadionban rendezik a meccseket, a napijeggyel mindharom aznapi merközest meg lehet nezni, mi kettot vallaltunk be, a szloven-franciat es a nemet-spanyolt.

a heten meg egy kis munkara is futotta az idombol, felreteve a szornyu buw-os emlekeket (call center, tele-sales) elvallaltam, hogy amig christian nem talal uj telefonos kisasszonyt, aki idopontokat egyeztetne neki az ugyfelekkel, kiprobalom magam ebben a feladatkorben, elvegre ugysincs napkozben semmi dolgom. magyarul sem volt konnyu anno, emlekszem, na de nemetul... sebaj, nem keseredtem el, egy idopontot sikerult osszehoznom, amibol tegnap szep kis uzlet kerekedett, ugyhogy jovo heten is probalkozom, meg jo, hogy ez csak kedvtelesbol elvallatl munka, es ha eppen olyanom van, akkor nem kell csinalnom, mint peldaul tegnap. allati lusta voltam. tegnapelott ugyanis beleadtam mindent, es jo kis magyar estet rendeztem itthon, volt budapest bar zenehallgatas, turos csusza, meg magyar palinka, ugyhogy kicsit belenyultunk az ejszakaba, hasonloan a tegnaphoz: betekintest nyertem a kufsteini kaszino vilagaba egy kis pokerparty kereteben. izgalmasra sikeredett, mert mindent elvesztettunk, aztan majdnem a padlorol 3 kör alatt feljöttünk nullara, ugyhogy inkabb amellett döntöttünk, jobb lesz hazajönni, nehogy vegul megis minden kicsusszon a markunkbol. vicces volt mindenesetre.
ma aprocseprö dolgokat intezek, ugyanis christian regebben nagy lelkesedessel tartott treningeket a sikerhez vezetö utrol, meg ilyen okossagokrol, nana, hogy en sem maradhattam ki egy ilyen eloadasbol, es annyira nem tünik remenytelennek a helyzetem, hogy par even belül legyen is belölem valami, csak hat ennek erdekeben napi szinten kell egy kicsit foglalkozni a temaval, ugyhogy most bucsut is intek, sztem hetvegen nem tudok irni, mert apa-lanya hetvege van, ugyhogy biztos lesz valami program, megyunk ide-oda, plusz totalis nöuralom, mert a leanyzo hozza a legjobb baratnöjet is. tinibulira fel!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése