2010. február 18., csütörtök

achensee

a tegnapi kirándulás képei (az elsö persze nem az én müvem, igen, eszter, a netröl töltöttem le :))




az achensee tirol legnagyobb tava. a viz majdhogynem iható minösegü, kb. tiz meter melysegig le lehet latni az aljara, na jo, nehol 130 meter mely, odaig mar nem mereszkednék. mi pertisau es maurach partjainal neztünk körül, mellesleg tegnap ideert a fön, marmint a szel (nem tudok hosszu ö-t irni, bocs), tizenöt fok volt, ugyhogy nem azert voltunk pulcsiban, mert jajjdekemenyek vagyunk, hanem mert egyszerüen meleg volt.
igazi turistaparadicsom a környek, gözmozdonnyal, gözhajoval, golfpalyaval, sipalyakkal, es mivel nagyon szeles a környek, nyaron kedvelt vitorlazohely.
nos, ennyit okosodtam tegnap, plusz a kilenc osztrák tartomány nevet is megjegyeztem vegre, na de amikor ennek megörültem, jött a következö kerdes, hogy mik a fövarosok... öööööö, passzolnék :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése