2010. február 25., csütörtök

én nem buzdítok senkit...

... de ma van az iskolai lógás világnapja. egy perces nema csenddel adoztam annak örömere, hogy anno gyönkön mindenfele para nelkül megusztuk a sokszor nagyon atlatszo indokokkal takargatott hianyzasainkat. sajnos akkoriban a kretaevestöl sem lettem lazas es a benött köröm sem volt eleg egy egyhetes "szabira", meg egy temazaro elbliccelesere, de valahogy mindig megoldottuk, hogy csak akkor irjunk dolgozatot, ha tenyleg volt kedvünk keszülni ra, illetve joval kevesebb igazolatlan ora került ev vegen a bizonyitvanyba, mint amiröl valojaban meselhettünk volna.
en ma mindenfele hasznos tevekenyseg elvegzese alol kibujok, mert kerülget valami nyavaja. orrfolyas, köhöges, fejfajas, emelyges (lehet, hogy nem kellett volna annyi mezes tejet inni reggelire, aztan leöbliteni egy flector-ral, hmmmmm...), szoval ma gyogyulgatas a harci feladat.

2 megjegyzés:

  1. teljesítettem a feladatot!!! lógtam. ha már anno nem tettem... :)

    VálaszTörlés
  2. helyes-helyes! jaaaa, tovabbra sem buzditok :D es tovabbra is logok: totalisan eldugult orrocskara, fejfajasra es erötlensegre modosult a tegnapi, felejthetö nathanak indulo valami. alsoooooo: megmutatom itt a nepnek, hogy gyogyul a magyar (lasd elözö bejegyzes, hagyma-mez-tea-gözöles kombo).

    VálaszTörlés