2010. február 18., csütörtök

légy kreatív!

nem tudom, hogy otthon hogy müködik egy allas megpalyazasa, mivel ebben nem gyüjtöttem sok tapasztalatot. pontosan fogalmazva: erösen a nulla fele tendal a diploma utan, magyarorszagi ceghez beadott palyazataim szama. oke, nem is volt ra szükseg, mert fix helyem volt au-pair-kent. de mivel ezt a szakaszat az eletemnek le szandekozom zarni, söt, valojaban mar meg is tettem, kenytelen voltam nagy hevvel nekiallni az osztrak normanak megfelelö palyazatokat kesziteni, ugyanis nem kis faba vagtam a fejszemet. vilagmegvaltas, jaja, tovabbra is. ehhez viszont itt alapkövetelmeny egy csudikreativ kis mappa összehozasa, nem am csak egy eletpalya összecsapasa, mint mondjuk ahogy en otthon elkepzeltem... meg hat csöppet hatrannyal indulok külföldikent (bar millivel, egy itteni ismerös leanyzoval megtargyaltuk, hogy eljen a külföldi-pääävööör, es mi vagyunk a legjobbak), ugyhogy nagyon le kell nyügöznöm a kiszemelt aldozatokat, ha munkat akarok szerezni. föleg, hogy olyan helyekre adom be, ahol valojaban nincs is allas meghirdetve, tehat a cel, hogy a kis mappamat atlapozva azt gondoljak a nagyerdemüek, hogy enelkül a magyar leänyzo nelkül aztan nem elet az elet, ide vele, de hirtelen!
hogy is nez ki itt a sztenderd palyazati mappa?
borito: ugyebar logikus, hogy ennek hianyaban mapparol sem beszelhetünk. persze ugy csinald meg, hogy mar ez is figyelemfelkeltö legyen, meg mondjuk egy jo foto sem árt, nehogy egyböl kukaba dobjak az egeszet, mert egy quasimodoval nem akarnak targyalni.
motivacios level: valojaban az a szerepe, hogy egy elsö (pozitiv!!!) benyomast kapjon rolad az iroasztal masik oldalan ülö emberke (szemet, neki mar van allasa, es ö rendelkezik felettem, fujj-fujjj), aztan ha a fotodtol nem ijedt meg, akkor itt mar tenyleg el kell vele hitetned, hogy nem szarral gurigazol, különben a következö oldalra mar nem fog atlapozni.
eletpalya: ovi-isi-egyetem, megbuktam maszokabol, kitünö voltam matekbol, par evet pluszban jartam egyetemre, de csak azert, mert a tudasszomj nem hagyott tavozni, nem azert, mert lusta voltam kurzusokra jarni es/vagy sokat buliztam es/vagy nem akartam felnöni. nyolc nyelven beszelek, hobbim a programozas, emellett kiralyul fözök kavet, teherautora es olajszallito hajora is van jogsim, na es persze soha nem akarok szülni es megrögzött szingli vagyok. gondolom, ezek az alapelvarasok. ezen felül persze minden egyeb kepesseg piros pontot er.
"harmadik oldal": meg egy motivacios level, csak ez nem tömör, hanem a nyalos-magamat fenyezös fajta. miert vagyok csak en jo a kiirt (esetemben ki sem irt) allas betöltesere, es miert kell a többi, toronymagas halomban alldogalo mappat azonnal benzinnel lelocsolni es a tüz martalekava tenni. kerülendö az alabbi tulajdonsagok kenyszeres megosztasa, ha a lapozgato emberket valoban fönökünkkent szeretnenk tudni a következö honaptol:
- egyhuzamban huszonnegy oras alvasra valo keszseg, a vekker megszolalasakor annak csont nelkül kukaba valo hajitasanak kepessege.
- tizenket jägermeister, hat üveg sör, egy kis koksz es gomba együttes hatasanak elvezetere valo hajlam es allando szükseglet. hetente akar többször is, helyszintöl es napszaktol függetlenül.
- munkavegzes közben csakis hörgös metal üvöltetese az egyetlen, ami fel tud villanyozni, es nemi eselyt nyujthat arra, hogy ne pakoljak össze, es huzzak haza azonnal.
- iroasztal mögött elöszeretettel vegzett körömragas, -reszeles, -polirozas, labkörmöke is, emellett szivoszallal kola-szürcsöles, orrturas es böföges kisereteben. na meg ilyesmik.
referenciak: palyakezdökent ehhez csak annyit tudok hozzaszolni: azmiafranc?
mellekletek: ilyen-olyan bizonyitvany, nyelvvizsga, tanfolyam, diploma, es ezek hamisitott verzioi.
mar a diplomairasnal is nehezemre esett, hogy a szabalyokat betartsam, es ahol lehetett, meg is talaltam a kiskapukat, igy tehat itt is sikerült ügyeskednem. nagyon szep kis mappam lesz am, de itt meg kell jegyeznem, hogy nem keveset dolgoztam rajta, ugyanis amikor a curriculum vitae-t megmutattam christiannak, hat finoman szolva lecseszett, hogy az en intelligenciamhoz merve egy kicsit többet vart... marmint nem több diplomahamisitvanyt, csak valahogy egyszerübb, es a munkakörnek megfelelö felepitesü, a felesleges cipöbolti es au-pair melot mellözö valtozatot kert tölem. na jo, kijavitottam, de kepzelhetitek, hogy utana maganak a palyazatnak meg a motivacios levelnek mekkora kedvvel alltam neki... zabszem nem fert oda, ahova amugy is jobb, ha zabszem nem kerül, mikor megmutattam neki a kesz verziot. de kreativ lett, nem hagyomanyos motivacios level, es a harmadik oldal sem rinyalos, "vegyetek-fel-mert-elfogyott-a-penzem" jellegü, hanem kepes-rajzos-szines, mar kaptam pozitiv visszajelzeseket mastol is, ugyhogy jippijaaeee, jövö hettöl reszkess, ausztriai munkaeröpiac, mindenkit beelözök!!!!!!!!! (ha meg nem, akkor megyek spargat szedni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése