2011. január 11., kedd

síkurzus 3. nap - kék pálya

- hatalmas zakóval kezdtem a reggelt, szánkáztam háton vagy 50 métert lefelé egy srég, jeges részen. hát istenem, nem sikerült legyözni a fizika törvenyeit: ha a völgy fele helyezed a testsulyt, akkor az elkezd erösen hivogatni es elöbb-utobb igy jarsz
- a delelött egyik fele nagyon mokasan telt, egy pasi videokat csinalt rolunk, csoportosan es egyenkent is, aztan beszelhettünk is a kameraba kicsit, pentekre kesz lesz a mü, en is kertem belöle, meg lesz örökitve a "sielötudomanyom"
- ebedszünet elött egy perccel megint hatalmasat zakoztam, most valahogy fekezni nem sikerült, atszakitottam egy ilyen dinnyeföldbekeritö-hálókeritest, es lezugtam oda, ahol elvileg nincs is palya. ez oke is, elöfordul, de aztan visszamaszni... minden erömet felemesztette, szakadt rolam a viz, akkor mar tüzött a nap, alig tudtam elcsuszni utana a hüttéig, hogy kerjek egy vizet
- erröl sajnos mar nem keszült video...
- amugy nem csak en benazok am ilyen nagyokat. az egyik nö ma pl. az oktatonkat sodorta el majdnem, erröl elvileg video is van, a masik a szepen sorba felsorakozott fiuk alol tolta ki a labakat, ugyhogy döltek, mint a dominok, egy srac meg gazt adott es nem latta hogy ugratora ment fel, na hat ott majdnem összeestünk a röhögestöl, ahogy repült es landolt, elmeny volt, arrol nem is beszelve, hogy a ketszemelyes felvonobol kiszallva valaki tuti mindig elakad a leccel a masik botjaban es esik hanyatt a kijaratnal, amikoris az egesz lift leall par masodpercre, mig összeszedegeti az ember a szetszorodott darabkait :)
- delutan kek palya, a legkönnyebb (nem könnyü, jelzem, csak könnyebb, mint a többi), gyakorlas, gyakorlas, gyakorlas, ujat is tanultunk, de az meg senkinek nem megy, ugyhogy nem aggodom.
- a srac, aki tegnap feladta, egyedül gyakorolt ma, hat en ennek sok ertelmet nem latom, mert sztem elengedhetetlen a tanari segitseg, egyedül csak a berögzült rosszat ismetli, ami eddig sem ment
- holnap kettövel megint kevesebben leszünk, mert ök csak harom napos kurzusra fizettek be
- ragyogo napsütes volt amugy ma, kicsit megkapott a nap
- en mar tudom, mi lesz holnap, de nem arulom el, mert akkor uj cimet kell kitalalnom a bejegyzesnek :)
- a nap tanulsaga: ha elpöccinted valahol, hogy magyar vagy, istenbizony maskepp kezelnek. a csoportban arrol beszelgettünk, ki jegyezte meg a többiek nevet. en csak az oktatoet tudtam, (jojo, a nevmemoriam olyan gyatra, hogy csoda, hogy a sajatomat meg tudom jegyezni) az enyemet mindenki, meg hogy ja, te vagy a magyar lany... plusz a sikölcsönzöben (ami egesz nap hangyaboly modjara nyüszög, es sportolok szazai fordulnak meg bent) ma meg csak neztem, mikor odaleptem a kurzus vegen a srachoz es mielött kinyitottam volna a szamat, igy szolt: c64? (ez a fakk szama, ahol tároljak a sit, bakancsot, meg ahova az utcai cipömet elteszik, mig fent vagyok a hegyen) bazz, telitalálat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése