2011. január 12., szerda

síkurzus 4. nap - piros pályák

- tegnap elpöccintette a sioktato, mikor egymas mellett ültünk a liftben, hogy ma piros palyara megyünk. gyorsan tovabb is adtam a többieknek a hirt, mindenkinek összegyült a nyal a szajaban... öööö, inkabb a cucc a nadragjaban... ezt nem akartam tegnap elarulni, magam is nehezen emesztettem meg, mert mit gondol a polyas sielö? piros palya, uristen. tuti ott halok meg vagy helikopterrel kell lehozni, mert fennragadok.
- nagyon rosszul "aludtam". minden oraban felebredtem, es azt hittem, hogy mar reggel van, fel kell kelni. aztan persze kiderült, hogy kb. 50 percet sikerült pihennem felalomban, szo sincs reggelröl.
- a kocsiban elviselhetetlen voltam, valojaban csak duzzogi es szotlan, es nem akartam menni a kurzusra. nagyon nem. na, tele volt a gatya, ennyi.
- aztan megis "becsekkoltam", valoban piros palyan kezdtük a reggelt, de szerencsere kezdöknek kedvezö idö volt es kicsit olvadt ho, semmi jeg, ugyhogy nem volt gond, eses nelkül usztam meg a delelöttöt, görcsöles volt eleg, de kemeny voltam, legyöztem a hegyet :)
- ebedszünet
- megnezem a telefonom, christian hivott ezerszer es irt h hol vagyok, mert ö is feljött sielni a hegyre, megnezne, mennyit fejlödtem. igy is lett, szünet helyett is sieles volt, ketszer mentünk egy kek palyat, illetve ö nezett es követett, en meg igyekeztem. meg voltunk elegedve :)
- csisszre befutottam a delutani kurzus kezdetere, lift, kek palya, aztan mondta a tanar, hogy holnap nagyon rossz idö lesz, szakado esövel, igy ha szeretnenk egy turat, akkor azt most kell megejteni, holnap egyreszt semmit nem fogunk latni az alpokbol a felhök miatt, masreszt esöben sielni... na igen... az nem vicces. szoval ugy döntöttünk, hogy uccuneki, nagyreszt piros palyak, de lebukfencezni meg mindig lehet, ha maskepp nem megy.
- ketszer estem, de nem veszeset, es nem is piros palyan, hanem balfaszkodas miatt, egyszer be az erdöbe, ami inkabb csusszanas volt egy saros resz miatt. ekkor nagyon praktikus a feher sinadrag, en mondom...
- liftezes, lecsuszas, liftezes, lecsuszas.
- liftezes, es mondja a tanar, hogy amit majd most latunk, az ne ijesszen meg bennünket, de a hegy deli oldalan vagyunk, a fekete palya meghosszabbitasakent van egy piros, azon kellene majd valahogy levergödni. ha nem megy, levehetjük a sit, es le lehet baktatni a bakancsban a hegy szelen szep komotosan. de mi kemenyek voltunk. leneztünk, kurvafelelmetes volt, de mindenki megoldotta valahogy a lejutast, ketten lanyok a tanarral oldalazva csuszkaltunk lefele, mert annyira meredek volt, hogy a jol begyakorolt, biztosnak erzett technika ott kicsinalta volna a terdeinket (igy is van eleg baja a balnak, nem kell meg ra kakao), a nem begyakorolt, de ajanlott technikaban meg nem mozgunk meg olyan otthonosan. kipipalva.
- christian megvart egy hütteben, mar beszelni nem birtam a faradsagtol, egy sör, egy fel perec es irany haza.
- holnap lenne az utolso nap. jelenleg ugy nez ki, hogy nem fogok menni, mert mar most durvan szakad az esö, es holnapra ugyanezt mondja (eddig minden reggel megneztem a sipalya-idöjarasjelentest, mindig igazat mondott). technikailag mindent elmondott a tanar, ezert is siettünk, hogy utolso napra ne maradjon semmi tanulnivalo, tehat lemaradni nem fogok semmiröl, esöben sielni meg nem nagy elvezet.
(es a kurzus arlistaja amugy is ugy nez ki, hogy az elsö negy nap kerül az ar 95 %-aba, az utolso nap pedig 5 %, szoval meg lelkifurkám se kell, hogy legyen.)
- a nap tanulsaga (es egyben közhelye): ha KEMÉNYEN radolgozol az izomlazra, masnap tenyleg kutyabajod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése