2011. január 13., csütörtök

síkurzus 5. nap - fekete pálya. csak vicceltem :)

- az utolso napra nem mentem el, neztünk webcam-et, esik fent is az esö, itt nalunk meg szakad es meleg van, olvad, holnap pl. jön a fön, 15 fok lesz... mindez januarban... asszem felélhetjük a banki tartalekainkat, mert 2012-ben tenyleg jön a vilagvege. amugy is nyugtalanito dolgok törtennek a termeszetben napjainkban...
- a kölcsönzöben nagyon kedvesek voltak. öt napra bereltük a cicuccokat, de mivel ma nem megyek, maskor "lesielhetem" a mai napot.
- a kurzus tanulsaga: sielni jo, es ez nem olyan sportolasi forma, amin erzed, hogy sportolsz, marmint nem olyan mint pl. hogy elmesz egy fitnessterembe, 60 perc spinning mondjuk es kesz. itt kint vagy a termeszetben, friss levegöt szivsz, süt a nap, barnulsz, haladsz a sajat tempodban, valtogathatod a nehezsegi fokokat, folyamatos a kihivas, hiszen minden palya tökmas, aztan ha elfaradsz, leülsz egy hüttebe, iszol egy sört vagy forralt bort, eszel valamit, aztan mesz tovabb, estere pedig kenyelmesen elfaradsz. mondjuk kezdökent belölem nagyon sokat kivett a kurzus, de ennel mar csak jobb lehet.
- plusz: batrabban megyek majd neki a palyaknak, ha lesz bukosisakon, ereztem, hogy ennek hianyaban ott is fekeztem, ahol sisakban mondjuk nem tettem volna. de hat na, nem illik mar a kurzus alatt az intenzivre kerülni :)
- amit viszont illik: betenni ide a telisportok osztrak himnuszat, ami 1976-os megjelenese ota biztos minden nap elhangzik minden egyes hütteben:



- az also videot marynek küldöm, nem tom ismeri-e, veletlenül talaltuk tegnapelött... nagyon kemeny...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése