2011. augusztus 23., kedd

Keddi kívánság 43.


4 megjegyzés:

  1. :)
    vettem egy dirndl-röl szolo könyvet, abban volt ez a kep, es mivel arra gondoltam, hogy majd az oktoberfestre kellene egy uj dirndl, nagy naivan utananeztem ennek az aranak, aztan inkabb betettem a kepet a kivansagok köze, mert az ära az a kabbeahätam kategoriaba tartozik :)
    ugyhogy veszek valoszinüleg egy uj bluzt meg egy uj kötenyt a regihez, vagy csak egy bluzt, vagy csak egy kötenyt, fizetesfüggö a dolog, es märis lesz egy uj hacukäm :)
    szegeny ember nem hülye :D

    VálaszTörlés
  2. áhh, bemész a harisnyaboltba, veszel egy extravagáns harisnyát, és már rendben is van... na jó, esetleg egy kötényt is és ugye új harisnyához új cipő... :))))
    a dirndl maradhat.....

    VálaszTörlés
  3. ja, aztan uj täska, uj fülbevalo, uj nyaklanc, kiskalap, kutyafüle, macskafarka :D

    VálaszTörlés