2012. január 7., szombat

(bonyolult kapcsolatok) ³

meg kell emlekeznem pär megrazo filmelmenyröl az elmult napokbol, mert ha nem rögzitem valahol, elfelejtem, hogy mit lattam.
- mammut: kedvenc szinesznömmel, michelle williams-szel. a film nagyon szemelyes elmenyeket hozott fel tavaly telröl, amikor christian ket hetig thaiföldön volt... de inkabb nezzetek meg, majd megtudjatok, miert...

- midnight in paris: ezt veletlenül emeltem le a tekaban a polcrol, nagy kö esett le a szivemröl, mikor itthon meglattam, hogy woody allen rendezte. iszonyu jo az ötlet, fantasy, de csak vudielenesen elrugaszkodva, semmi csillagkapu es tarsai. egy olyan törtenet, ahol alig varja az ember, hogy a film vegen szakitson a szerelmespar, ami bar tragikusan hangzik, de megis csak happy endet jelent. jol szorakoztam.

- the help: ez gondolom nehany oscart be fog zsebelni februarban. hitelesseg nagybetüvel, mestermü, aki ezen nem hatodik meg, az egy szivtelen fadarab. (sajnos csak ehhez talaltam magyar feliratos trailert.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése