2012. január 13., péntek

fakszimile

nos, megneztük a tetovalt lany elsö reszenek amerikai valtozatat.
szkeptikusan erkeztem a moziba, valamint felve, hogy david fincher valami eszmeletlen nagyot alkotott es visszaszivhatom a nagypofaju megjegyzeseimet az elmult honapokbol, hogy mi a loturonak van szükseg egy masolatra, mikor az eredeti kihozta az alapanyagbol a lehetö legjobbat.
viszont elegedetten tavoztam, mert mar biztos, hogy fincher következö ket filmjere nem veszek jegyet.
rossz nem volt, de a sved valtozat sokkal-sokkal eredetibb (lehet, hogy csak azert gondolom igy, mert azt lattam elöször, vagy mert annal nem fontos, hogy beleferjen a 16-os karikaba, es megengedett volt a nyers brutalitas).
ami tetszett: a zene. azt hiszem, ennyiben ki is merül a felsorolas.
jo-jo, daniel craiget nem csiptem eddig. bevallom, most meghatott a kockas hasaval, a szexin felrecsuszott vastag keretes szemüvegevel, a puha kötött pulcsijaival es az öszülö halantekkal.
DE
sztem nem szükseges, hogy lisbeth salander szep legyen; nem szükseges, hogy egy szadista csak moderaltan nezzen ki szadistanak, es nem szükseges ezen lovagolnom sem.
DE
szükseges lenne, hogy az amerikaiak nezzenek europai filmet angol felirattal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése