2012. február 3., péntek

kivételes pénteki kívánság

azt kivanom, hogy ne kelljen elmagyaraznom egy tizennegy eves lanynak, hogy egy korty vizzel is le lehet nyelni egy csonterösitö port tartalmazo kapszulat ugy, hogy nem fog a torkan akadni.
azt kivanom, hogy amikor ezt prezentalom fel korty vizzel es harom kapszulaval, valoban higgye el, hogy a javat akarom = normalisan forrjon össze a törött felkarja annak ellenere, hogy tej helyett kolat iszik.
azt kivanom, hogy tegyen le arrol a vilagmegvalto ötleteröl, hogy a mekinek mindenkeppen hazhozszallito szolgaltatast kellene inditania ahhoz, hogy versenykepes maradhasson.
azt kivanom, hogy miközben kivantam, es elterelö hadmüveletkent kifejtette velemenyet a mekiröl, barcsak ne szorongatta volna a kapszulajat, mintha meg soha eleteben nem latott volna ilyet, es az ne oldodott volna fel a kezeben, mert most mar sem azt nem hiszi el, hogy le lehet nyelni, sem azt, hogy ez a ragacsos izé egeszseges, sem azt, hogy nem akartam a halalat.
elgondolkodtam:
. egy telhetetlen picsa vagyok, mert egyet akartam kivanni, de hipphopp negy lett belöle.
. szörnyen szivtelen vagyok a gyerekkel, es a türelmet csak hirböl ismerem.
. arra a vegkövetkeztetesre jutottam, hogy a sajatomat mar ketevesen elkezdem trenirozni hatalmas kapszulak lenyeletesevel, hogy legalabb ezt a stresszforrast kiiktassam, mire tizennegy lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése