2012. február 21., kedd

"mélykikapcs"

minden összejatszott.
1: elfeküdtem a vallam es mar napok ota nem tudtam szaz szazalekosan mozgatni a nyakam.
2: baratnöm egy eves szünetet tart a munkaban es tanul: meditacios es energetikai trener lesz szeptemberben.
3: az egyik modult mar befejezte, amit magyarul kb. a "melykikapcs" nevvel lehetne illetni.
4: christianon mar kiprobalta, aki nagyon meg volt elegedve.
- mindezek folyomanya: en is megkaptam a magam kezeleset mult heten.
- ennek folyomanya: a csomo elmult a vallambol es azota baratnöm szerzett meg nehany kuncsaftot, mert böszen ajanlgatom mindenkinek.

a kezeles egy elsötetitett szobaban zajlik, gyertyafeny, füstölöillat es halk, meditacios zene mellett. a masszazsagyon kenyelmesen elhelyezkedsz, legjobb, ha valami laza öltözetben, onnantol kezdve nem kell tenned semmit, csak hagyni, hogy törtenjenek a dolgok.
a "masször" (bar ez nem annyira masszazs, mint inkabb stimulalas es simogatas) elöször vegigmegy a test het csakrajan, ugymond üdvözli öket. ez ugy nezhet ki kb. mintha valaki kezratettel probalkozna, bar ezt csak gondolom, mert persze a szemem vegig csukva volt. ahogy a kezeles közben a trener halad egyik csakratol a masikig, az vilagosan erzekelhetö, viszont amikor a csakrak fölött jar, elöször csak az energiajat erzed, a testmeleget, ahogy a tenyeret az energetikai központ fölött tartja, utana pedig meg is erinti, viszont nem tolakodoan, csak lagyan, mint ahogy az egesz kezeles az ellazulasrol szol, a lassu, megfontolt mozgasokbol epitkezik.
ez körülbelül a kezeles egyharmadat, talan felet teszi ki, nem tudom, öszinten szolva, mert az idöerzekemet teljesen elvesztettem.
aztan jön a meg sokkal kellemesebb resz, amikor csak a fejet kezelik, a meridianokat, ezek azok a kis csatornak, ahol az energia aramlik a testünkben. na es ekkor kezdödik a moka :D amikor stimulaljak a gyomor-, bel-, vese- es egyeb vezetekeket, morog es korog es bugyog minden, ami csak moroghat, koroghat, bugyoghat. ezeken a meridianpontokon a trener az ujjaival halad vegig, kicsit nyomkodja, vagy ütögeti, valahogy inkabb a kettö közötti mozgas ez, valojaban stimulal, de nagyon lagyan, ugy, hogy teljesen ellazulsz töle. elöször egyenesen tartod a fejed, aztan a trener oldalra forditja, elöször balra, majd jobbra. es itt aludtam el. vagy lementem alfaba, nem tudom, de mar csak arra eszmeltem, hogy visszafordit az egyenes tartasba.
aztan következik kicsit a talpmeridianok stimulalasa, ez nem tart olyan sokaig, DE meg kell jegyezni, hogy nagyon csiklandos vagyok, de nem pattantam fel az agyrol, nagyon kellemes volt.
aztan vegül az ember ül a konyhaasztalnal es vigyorog, mint egy tejbetök :D

(ui: azt nem tudom, hogy egy idegennek ezt hagynam-e, mert bar a trener nem erint intim területet a kezeles soran, de megis nagyon bensöseges az egesz, hiszen simogatasrol van szo. egy idegen nö meg elmegy, de egy ferfitol nem ereznem kellemesnek ezt a kezelest. khm, ryan gosling...:))

2 megjegyzés: