2010. július 19., hétfő

lochschauga

nem felejtettem ám el, hogy ígértem egy nőgyógyász ajánlót.
illetve elfelejtettem, de ma írt a kedves jóember sms-t a rákszűrés negatív eredményéről, úgyhogy meg is emlékezek a szóra érdemes "lyukba kukucskálóról" (a címben szereplő szó a tiroli nyelvjárásban ugyanis a nőgyógyászra vonatkozik és szó szerint ezt jelenti, végülis mit kerteljünk, ez a dolga :)).
szóval a doktor úrnál én a magánrendelésen jártam, mert nincs otthon biztosításom, és a normál áron felül is kellett még fizetnem, mert érvénytelen taj-kártyával feláras a móka. szóval azt nem tudom kizárni, hogy nem a sok széchenyis bankó számával volt egyenes arányos az arcán elterülő mosoly nagysága, mindenesetre én rég szórakoztam ilyen jól a jól ismert, kiszolgáltatott, tárogatós helyzetben. elbeszélgettünk, hogy mennyire nincs jövője otthon a friss diplomás fiatalságnak, milyen jól tettem, hogy kint kopogtatom a siker kapuit és ne aggódjak, hogy otthon nincs biztosításom, mert aki tisztességesen fizeti, azzal is előfordul, hogy pirosan villog a neve a monitoron, ha valaki utánanéz a biztosítási állapotának. szar ügy.
szóval a pasas kedves volt, vicces, figyelmes, nem vadállat és mivel egyben természetgyógyász is, tuti biztos lehetsz benne, hogyha valami bajod van, nem fog ott helyben felnyitni és darabokra kaszabolni, hanem előbb ajánl valami homeopátiás bogyót, vagy gyengédebb kezelést.
mi szem-szájnak ingere, azt tudja a bácsi: fullextrás szülészet-nőgyógyászati kezelések, akupunktúra, hagyományos kínai orvoslás, homeopátia, lézerágyúzás, meg egy csomó minden, amiket nem értek, de bármikor szükség lehet rá. szóval, akinek pécsett szüksége van egy jó dokira, én őt csak ajánlani tudom.
és végül, de nem utolsósorban, mint már említettem, sms-ben is küld eredményt, és ami nekem fontos volt, kettesben voltunk a vizsgálatok alatt, és nem kukkolt a vizsgálószobában rajta kívül még két bamba asszisztensnő, miközben kiterítve feküdtem.
hát ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése