2010. április 15., csütörtök

lech/zürs - bodensee

meg mindig nem untuk meg a kirandulast. kedden megint egy uj megyet neztem meg magamnak, aminek vorarlberg a becses neve.
delelött siparadicsom, meteres ho es majdnem nulla fok (http://www.lech-zuers.at/):

delutan pedig bodeni-tó nemetorszag, ausztria es svajc hataran, langyos szel, tavasz es napsütes. a varakozasokkal ellentetben annyira nem dobtam hanyatt magam a to latvanyatol, hiszen van nekünk egy balatonunk, ami ennel joval nagyobb, szoval magyarorszag is tud nyujtani böven latvanyossagot, nemcsak labancföld ;)



ugy nez ki, hetfön megint steiermark. merlegelnem kell, hogy csomagoljak-e tiszta bugyogot, meg hajvasalot, mert eddig egyszer sem aludtunk ott, ha rakeszültem... talan majd most.

2 megjegyzés:

  1. E.T. haza! vagyis oda...érted :)

    VálaszTörlés
  2. csinaltam videot is, de sajnos sok-sok perces, es nem tudom gmailen csatolni, de emlekszem h küldtem mar ilyen nagyot valahogy, ugyhogy kikaparom a memoriambol, h h csinaltam anno es elküldöm :)

    VálaszTörlés