2010. április 24., szombat

a nagy zabálás

itt ettünk kedden este (hetfötöl csütörtökig steiermarkban voltunk), de eleg finoman fogalmaztam... mert miert is ne csapjunk a lovak köze, ha mar egyszer ott vagyunk, es a minöseg ugyis kiraly: meglepetes ötfogasos vacsorat kertünk, bormenüvel együtt, de persze het fogäs lett belöle, mert nanä, hogy elö-elöetelt, meg uto-desszertet is kaptunk. nem emlekszem mar minden apro reszletre, hogy mit is ettünk, en hülye felirathattam volna, na de mar mindegy, de volt hazi szalami, hazi vaj, hazi kenyer, hazi pezsgö, libamajas csodacuccok röpke par ezer kaloriaval, gondolom, rákleves, pisztráng-mousse (ez izlett a legjobban), lazac, meg malacka, retek, meg "zsirpopcorn", barackfagyi, robbanos cukor, es übermini torta:













masnap rosszul voltam, mint az allat, csak fujtattam egesz nap a kocsiban, nem tudtam enni, de meg a vizet se kivantam, csak a gyömbert, de azert probaltam elvezni a panoramat az egyik uzsonna-allomason:



azota rendbejöttem, es gondolkodtam, hogy kellene edzeni valamit. na de mit? regen mindig szobabiciklit akartam, most van, de eszem agaban nincs abba a szobaba bemenni, ahol fel van allitva. amugy meg egyik edzesforma sem kapcsol ki, vagy szorakoztat. regen a spinning oke volt, de asszem ellustultam. ugyhogy vettem egy hullahoppkarikat, azzal bohockodok mar vagy egy oraja. viccesnek vicces, a hatekonysagarol meg nem nyitok vitat :D

1 megjegyzés:

  1. Uuuuh...áááá...durva. Nem tudok mást mondani, fantasztikusan néznek ki az ételek. Legközelebb tegyél zsebre egy kis kóstolót! :D

    VálaszTörlés