2010. április 5., hétfő

kilenc lyuk, de nem a hortobágyi

elek am, kedveskeim, minden oke velem, csak gyüjtöttem az anyagot, meg nehany kepet, amit megoszthatnek veletek.
nehany közerdekü, dögunalmas info:
meloügyben egyelöre a helyzet valtozatlan, bar most a husvet miatt senki nem mutatott tul nagy aktivitast, ugyhogy en sem vittem tulzasba a palyazatirast, de majd holnaptol. ez a "holnaptol" nem az a "holnaptol", ami nem "holnaptol"-t jelent, szoval ertitek :)
egeszsegem jol szolgal, leszamitva egy hatalmas nyilt sebet a szamban, amivel a bölcsessegfogam lepett meg pentek reggelre virradva, pedig mar azt hittem, hogy teljesen kint van. hat meg nincs.
fözötudomanyom rohamosan fejlödik, kepekkel meg nem merem alatamasztani, pedig mar turotortat is csinaltam (sütes nelkülit, szoval csaltam csöppet, de ez senkit ne tevesszen meg, kemenyen dolgoztam vele, es nagyon finom lett), de elöbb fogok irodalmi nobel-dijat kapni, mint hogy gasztroblogga alakuljak, ugyhogy nyugi.
megint sok uj elmennyel gazdagodtam, elsökent jöjjön a golfozas. asszisztenskent vettem csak reszt, meg fotos-videos-szurkolos-nagy szellel küzdös kislanykent, aki a parti vegen tulelt egy bö ket oras borozast is. nem a borral volt a gond, mert en csak vizet ittam, annal több volt viszont a tarsasagban a nalam ketszer annyi idös, a hochdeutsch-tol nagyon messze allo dialektust beszelö ferfi (apoka?:)), es eleg nehezen viseltem a feszült koncentralast, aztan fel is adtam, es vegetaltam kicsit. nem lehet az embernek minden napja topfitt, na.
ennyi a rizsa.
kepek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése