2011. február 14., hétfő

a férfiak mindig mindent jobban tudnak...

hatalmas problémám van.
nem az egyiptomi helyzet, nem a globális felmelegedés és nem a pandák kihalása.
csak egy valamit nem értek.
van ugyebár a gasztroblogunk. amiben alig van édesség, és többen reklamáltak már, hogy örömmel olvasnának néhányat.
kikutatom bazdmeg witzigman linzertorta receptjét a neten. hogy minden tökéletes legyen. bevásárolunk, a hozzávalók felét nem tudnám magyarul elmondani, tiszta sarlatánkodás, és keverc-kavarc az egész, de megoldjuk, minden oké. sül a torta. tökéletesek a kis rácsok rajta, én rajzoltam. még olyan kis csillagos kinyomót is vettünk hozzá, szebb nem is lehetne.
megsül. kivesszük, és christian beszórja az egészet mandulával. AZ EGÉSZET, barátaim!!!!!!!!! csak a szélét kellett volna!!!!!!!!!!!!!!!!!! a vér felszaladt az agyamba, aztán a lábaimba vissza, és ezt hatszor egymás után, mert már sokszor megfogadtam, hogy gondolkodok, aztán beszélek csak. de mire beszélhettem volna, már amúgyis mindegy volt.
most nem azért, hogy bunkó legyek, de ennek elment az esze, vagy azt gondolja, hogy azért kell percekig szabályos, párhuzamos rácsokat rajzolgatni a tortára, hogy aztán az egészet beszórjuk mandulával, és ne látszódjon semmi??????????????? és amikor kétségbe vonom a kivitelezés helyességét, akkor szemrebbenés nélkül azt mondja, hogy ez az eredeti verzió. a redves gányt! (ezt de régen mondtam már :))
mindenesetre alátámasztottam fényképes bizonyítékkal, hogy ez nem eredeti kinézet, hanem egy elbaszott.
most komolyan!!!!!!!!!
szóval van egy hülöfélben levö linzertortánk, ami nem is az, illatozik, tuti, hogy tökéletes az íze, szenvedtünk vele egy csomót, de holnap nem bövül az édességes rovat a blogban.
most kikutatok egy másik puccparádé receptet, és legközelebb én irányítom az egész folyamatot, az tuti. és visszatérek a régi, jól bevált szokásomhoz, hogy nem gondolkodom, csak osztok és pofázok, szemtelenül!!!!!!!!!!!
széjjelvet az ideg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése