2012. február 7., kedd

a zuhanyrózsa esete a túlórákkal

tegnap csereltem a fönökömmel müszakot, mert delelött fogorvos idöpontja volt.
elegge hülyen neztem, amikor a valtasnak epp megfelelö percben hatulrol megpillantottam es a kabatomert nyultam, majd meglattam a bal alkarjat.
gipszben volt?
igen.
he?
nem eleg a csaladban egy törött felkar, most meg a munkaban is közel jar a kaszas, vagy mi?
szoval vissza is huztam a kis kacsoimat a kabatomtol, es befeszkeltem magam tovabbi öt orara a bolt melegebbik reszebe (kint kemenyen röpködnek a minuszok, szoval hiaba fütünk, valahogy eselytelen a tropusi körülmenyek rekonstrualasa).
azt viszont el kell meselnem, hogy hogyan törtent a baleset:
raesett a zuhanyrozsa a kezere.
nem egy fel tegla, nem esett el a napok ota jegbe boritott jardakon.
egyszerüen egy zuhanyrozsa.
es mivel elegge büdös neki a melo (nekem is az lenne, ha utälnäm), ez most a lehetö legjobb alkalom szamara, hogy egyszerüen hat hetig ne csinaljon semmit.
es a legjobb alkalom nekem, hogy halmozzam a tulaorakat es sporoljak a következö fotokurzusomra.
vakukurzus, mäjus, jövööööööööööööööööööööök!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése