2010. szeptember 16., csütörtök

bubidámakirályász

bezsebeltem elsö pokernyeremenyemet. minden heten egyszer összeül a haveri tarsasag es jatszunk egy bajnoksagot (en mar vagy egy honapja nem voltam, mert valahogy soha nem jött össze, moziba mentem, vagy nyafogtam, hogy faj valamim, szoval ideje volt megjelenni). mindenki azonos mennyisegü zsetont kap azonos összegert, egy oran belül lehet meg egyszer venni ugyanannyit, ha esetleg elvertel mindent, amugy meg husz percenkent nö a tet, es altalaban este nyolctol hajnal egyig tart a mulatsag. eddig nagyreszt heten-nyolcan voltunk, soha nem kerültem az elsö haromba, akik között a befizetett összeget igazsagosan elosztjuk, mindig a közepmezönyben estem ki es asitoztam vegig a maradek harom orat, majd üres kezzel battyogtam haza. na de tegnapelött, bogaraim! megosztott harmadik helyet szereztem a tizböl, bazzz. egy masik hölgyemennyel tartottuk a frontot a tizfös csapatban, egesz sikeresen. nem voltam eleg szemtelen es blöffmeresz, na meg hat ez megis szerencsejatek, de igy is marha büszke vagyok magamra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése