2010. szeptember 17., péntek

nyers

qrva jó, hogy tegnap megrendeltük az új kanapét, mert ma reggel egy hatalmas nedves foltot véltem felfedezni a jelenlegin. én a hálóban aludtam, józanul. christian mellettem aludt, józanul. vendégünk van, aki hajnal háromkor brutálisan részeg volt. a rejtély sztem megoldva. amúgy az illető a vendégszobában van, remélem, még él, és abban is bízom, hogy valami vicces, feszültségoldó magyarázkodással fog előállni, különben kínos szituáció elé nézünk. ez annyira undorító, hogy nem sok kell, hogy egy hányásfoltot is odategyek mellé.
már bocs, hogy ezt így megosztottam, de mire való a privát blog...
ilyenkor nem akarok gyereket. amikor látom, hogy hogy alá tudnak szaladni húsz évesen is. borzasztó. és mondhatsz neki bármit, csak két dolog érdekli: felszedjen egy csajt, illetve megkaparintsa a slusszkulcsot. nem vicc, el kellett dugni előle, nálunk volt a hálóban, különben beült volna a volán mögé.
már csak hat hét az új kanapé megérkezéséig. de az bőr, úgyhogy legalább le lehet mosni... nem mintha szorgalmaznám ezek után, hogy ez a vendég még egyszer valaha is nálunk aludjon... diszlájk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése