2010. szeptember 8., szerda

lédigyagya

mindig nagyon örülök, ha csenget a postas, föleg, ha elöre tudom, hogy nem gyorshajtasbirsagot kell alairnom, hanem nekem jön csomag. gerdushi küldött nekem egy gyürüt, ami nalam az "igenállat" kategoriaba tartozik. amikor meglattam a blogjaban, egyböl le is csaptam ra, föleg azert, mert a marketingje eleg jora sikeredett: ugy tünt, hogy az alkoto megtartja maganak, es nem keszül belöle uj :D (az mas tema, hogy nem vagyok ledigyagya rajongo, de sztem minden ketseget kizaroan az ö stilusara emlekeztet ez az ekszer, ettöl függetlenül iszonyat jo ötlet es nem hiszem, hogy gyakran fogok majd olyannal kezet, aki hasonlot visel.) meg is ertem, nem lehetett kis munka, de lehet, hogy gerdushi meggondolja legközelebb ketszer is, hogy mit tesz ki hirtelen felindulasbol a blogjaba, mert sztem a komor öszi napokon eleg sok hasonlo cipzargyürüt gyarthat majd, a sok-sok läjkbol kiindulva :)
szoval ezuton is, meg egyszer köszönöm neki, es egy kis reklam:
gerdushi design facebook profil szepseges cipzar-virag-bross-kitüzökkel es a meska bolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése