2010. május 7., péntek

és a szigeten voltál már?

a sziget fesztivált itt (majdnem) mindenki ismeri.
ha kiderül, hogy magyar vagyok, nem a paprika-puszta-pálinka-gulyás kombó jön elő első körben, hanem a sziget. a tegnapi koncert után egy istenhátamögötti faluból érkezett srác szegezte nekem a fenti kérdést, miután mondtam, hogy magyar vagyok. pár hete egy srác szigetes pólóban jött be a törzshelyünkre (egyből volt beszédtéma, de amúgy is totál felvillanyozódom, ha bármilyen vonatkozásban kis hazámról áradozhatok), és van egy másik srác a baráti körben, aki nem jött rá három hónapig arra, hogy magyar vagyok, de miután a hét elején megvilágosodott, a lelkemre kötötte, hogy christiant feltétlenül ráncigáljam el a fesztiválra, ő is bizonyítja, hogy megéri.
úgyhogy lehet, hogy csak nyárig tart a huzavona, hogy a kedvemért átlépje a jó ember a magyar határt. mondjuk egy nulladik napos reggae-örömünnep pont megfelelne...
ujj köré csavarós, befűzős hadművelet indul...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése