2010. május 27., csütörtök

miért kell mindig a jónak győzni?

az elsö fel ora utan kijelentettem, hogy en meg ilyen izgalmas, hatborzongato, beteg, kellökeppen veres es agyament, fordulatokban gazdag filmet mar nagyon reg lattam. nehol meg a baranyok hallgatnak-ra is hajazott a kepi vilag, ugyhogy kezdtem magam nagyon jol erezni a börömben.
aztan a vege elött fel oraval valami kezdett kicsuszni az alkotok kezeböl, mert bar hösiesen küzdöttem ellene, de mintha unatkozni kezdtem volna, es ket asitas közt bizony sejtettem, hogy csöpögös, nevetseges vegkifejlet fele haladunk. igy is lett.
azon mar nem is csodalkoztam, hogy az extrakbol kimaradt az ütös alternativ befejezes... szegeny filmgyarosok nagyon elfaradhattak.
igy elcseszni egy filmet...
(Törvenytisztelö polgar, 2009.)

Sorkizárás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése