2010. május 16., vasárnap

pítör

a magyar invazio ujabb bizonyiteka: megerkezett szakacs baratom salzburgba, az ikarus etterembe, ahol majus egytöl ügyeskedik a konyhan, es kotyvasztja a minösegibbnel minösegibb etkeket azoknak, akik nem sajnaljak a penzt egy kulinaris elmenyre.
csütörtökön ünnepnap volt, igy sikerült talalkoznunk, nem is akarhogy: a vegtelen szamu salzburgi egyseg közül termeszetesen oda sikerült beternünk, ahol a legnagyobb buli volt kilatasban. nem is hiaba: a salzburgi red bull focicsapat lett a bundesliga gyöztes, igy elszabadult a pokol a varosban. mi nagyreszt csak a barpultot tamasztottuk, es koncentraltunk, ugyanis egy rövid ünneples utan vicces verseny vette kezdetet: filmzene reszleteket jatszottak be, es aki elsökent bekiabalta a helyes megfejtest, hat hogy is mondjam, az nem maradt szomjas :) tesokamnak üzenem, hogy többek között a hetedik mennyorszag es a dawson es a haverok zenejet is felismertem es nyertem, bar utobbinal egy kicsit santitott a biraskodas: nem en voltam a leggyorsabb, de a leghangosabb es leglelkesebb (tinikorom kedvenc sorozatarol van szo ugyanis), igy en kaptam a "baberkoszorut" :)
ezen kivül volt meg afro coffee, amarula kave, gofri, fridrich bar (tudjatok, a magyar-fanatikus hely), sajttál, ikea-tura, es a thalia könyvesboltban hosszas idözes a szakacskönyvek tömkelege elött, ahol vegre sikerült normalis muffinsütöt vennem (igen, egy könyvesboltban, ajandek muffinreceptes könyvvel együtt).
nagyon elveztem a szives vendeglatast, a meghivas pedig meg mindig all a tiroli kiruccanasra :D

2 megjegyzés:

  1. Amint lesz penzem felulok az elso vonatra es megyek Baba!
    Ja, csak hogy mindenki tudja, ez a kep meg hajvagas elott keszult, mert ilyet is tud am ez az irodalmar csodalany:-DDD

    VálaszTörlés
  2. hehe, nem akartam dicsekedni, de gondoltam, h elarulod a titkot :D

    VálaszTörlés