2009. május 19., kedd

ede, bibe, lude, post mortem nulla voluptas...

akad, aki szerint nincs belső tartásom. adok az emberek véleményére, így hát utánanéztem, hogyan segíthetnék ezen a problémán. egyik lehetőségem a kristályterápia. mint megtudtam, az achát például az alábbi pozitív lelki hatásokat gyakorolja az emberre: támogatja az érzékeny, realista és pozitív gondolatokat ---> segít a BELSŐ TARTÁS megtalálásában.
nyugi-nyugi, ennyire nem vettem ám komolyan a problémát (pedig kellene?), nem rohanok achát nyaklánc-karkötő-fülbevaló szettért sehova. maradok inkább az eddigi "megbotránkoztató" életvitelem mellett, no és az opál mindenféle formájánál. miért is? a nemesopál növeli az élniakarást és az életminőséget. örömre, életkedvre, higgadtságra, kreativitásra sarkall. az opál támogatja a jó közérzetet és segít a hétköznapokat egy kicsit elfelejtetni. a fekete opálok olyan kövek, amelyek különösen személyiségünk tulajdonságaira emlékeztetnek. a célok és kívánságok a fekete opál segítségével különösen célratörően érhetők el. a fekete opál az igazságot tükrözi vissza, megerősíti úgy a jó, mint a rossz tulajdonságokat (korrekt. nekem is vannak hibáim, de azért messze vagyok a 20évfegyház kategóriától. osszátok meg velem, ha mégsem :) névvel, címmel, adószámmal. akad ismerős az apeh-nél :)), örömöt, világosságot, intuíciót ad, csillapítja a félelmet és a depressziót, megakadályozza az apátiát és a letargiát. a tűzopál becsületessé tesz. úgy adja az életenergiát, mint egy megfiatalító forrás. a szexualitásra nagyon erős befolyása van, a szexuális unalom egyik legjobb ellenszere.
... egyél, igyál, játsszál, a halál után nincs gyönyör...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése