2010. június 24., csütörtök

ego

liv-nél találtam ezt a linket (bocsanat, kiszedtem a hivatkozast, mert ugy tűnik, hogy virusos az oldal, es nem akarom, hogy bajotok legyen:)). egy kis angol tudás kell a tesztek kitöltéséhez, de némi szótárazással minden kérdésre sikerült válaszolnom. meglepő eredmény nem született (természetszeretet, álmodozás), körülbelül erre számítottam, főleg, ami a térbeli tájékozódási képességeimet illeti: minden bizonnyal az ebből fakadó hiányosságok miatt tartok ott földrajzból, ahol tartani szégyen, és talán ezért nem sikerült fejlődnöm ezen a területen évek hosszú próbálkozásai alatt sem :) de legalább most megnyugtattam magam, hogy nem kell ezt erőltetni, ami nem megy, az nem megy.
érdekes az is, hogy mennyire jól látszik a "két énem": az ellentmondás aközött, hogy néha a pokolba kívánom az egész társadalmat, és senkit nem akarok látni, majd ez elmúlik egy-két nap alatt, és aztán szinte kényszert érzek, hogy emberek közé menjek, hangos társaságban üljek és kommunikáljak.
íme, ez vagyok én:

Click to view my Personality Profile page

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése