2010. június 17., csütörtök

kérdezek, tehát válaszoljatok!!!

nem kerkedtem vele, mert ugyse hittetek volna el, de eleg sok kilot szedtem magamra az elmult honapokban, na meg a görög nyaralas alatt, mondjuk volt mit bepotolni, fel eve meg eleg gyatran neztem ki. sok = nem vagyok balna, csak hat ismertek, nekem az 52 mar sok. a magassagomhoz merve a nagykönyv szerint 55-nek kellene lennem. ebbe gondolom bele van kalkulalva ketszer 3 kilo tögy is. ami nekem joindulattal sincs. szoval kisse sokkot kaptam, mikor hazaertünk mult hetfön es raalltam a merlegre. christian sem panaszkodhat. ez az en szerencsem, ugyanis probaltam mar egyedül dietazni itt, de kivitelezhetetlen. föleg, ha az ember egy olyan valakivel el együtt, akiben egy szakacs veszett el, de nem örökre, es folyamatosan bizonyitja, hogy ö csinalja a legjobb rantott hust krumplisalataval tirolban (anyu föztjevel senki nem versenyezhet, punktum). az meg annyira szenhidratmentes, mint amennyire en dolly buster vagyok. szoooval tenyleg nekialltunk dietazni, szinte semmi szenhidrat (nalam tenyleg nulla szazalek volt jo darabig, christian azert reggelire eszik egy falat kenyeret, hogy megis legyen miböl eröt meritenie a munkahoz), semmi csoki (a legnagyobb kin) es sport. meg steiermark-ban, a hotelben is szobabicikliztünk. streberek.
az eredmeny megvan, megint negyessel kezdödö tartomanyban koszal a merleg nyelve, de meg nem elegge. de igy legalabb mar le merek szallni györben a vonatrol, es tudom, hogy evcsi nem fog sokkot kapni es atnezni rajtam, hogy ez a tehen nem lehet a juci :D amugy meg ez a helyzet sokkal jobban tetszik, mint ahogy decemberben kineztem a 44-45 kilommal, csipö es mellek nelkül, mint egy 11 eves kisfiu. ha mar nöböl vagyok, nezzek is ki ugy, vagy nem?
szooooooooooval amit ebböl ki akartam hozni, az az, hogy elörelathatolag hetente plusz edzeseket kell beiktatni, ugyanis bövült a könyvtarunk tegnap a kepen lathato remekkel. mar regota beszeltünk arrol, hogy kellene valami kis fözös-sütös blogot csinalni, ha mar annyira le vagyok hidalva a tiroli konyhatol. szoval ha visszaterek a magyar latogatas utan, indul valami blogfeleseg (nem itt akarom közölni a posztokat, lesz külön oldal, hogy rendszerezettebben nezzen ki a moka), es vegigfözzük a legtirolibb tiroli kajakat a könyvböl. jajajaaaaaaaaa, juliet es julia, tudom, utanozas majomszokas, de mi ezt pusztan csak kedvtelesböl tesszük, meg azert, hogy csorogjon a nyalatok.
jo ötlet? avagy sem? erdekel egyaltalan benneteket egy ilyen oldal, vagy neki se alljunk? :)

3 megjegyzés:

  1. persze, hogy érdekel!!!!
    bááár. én annak is örülnék, ha hatossal kezdődne a szám a mérlegen... :)
    M

    VálaszTörlés
  2. Irjad Baba, ne kimeld!!!! De basszus, 40 valahany!?!?!?!?!?!? az ku+v@ keves! nem egeszseges! igy persze nem is lesz melled, se hatsod, se kis csoppnyi uszogumi amit minden pasi imad!!!

    VálaszTörlés
  3. bolondgomba!!! :) ritkan voltam 46-47-nel több. amikor karacsonykor lattal, hattttt akkor meg meg kevesebb. egimeszelö se vagyok, az alkatom meg alapbol nem az a bögyös-faros :) de nyugi, az anorexiatol messze vagyok :)

    VálaszTörlés