2010. június 23., szerda

még bizonytalan

nos, két napja megérkeztem. minden nagyon furcsa. a magyar rendszámok, a magyar hangok. első nap még egyáltalán nem jöttek a magyar gondolatok, és a magyar szavak a számra. még most is kicsit idegen minden, de már jobb, mint tegnap. díjazom viszont az ékezetes billentyűzetet.
evelynnél győrben még síkabátban kortyoltuk az erkélyen a rosét... a nyárindító napon ez elég gáz.
ja és a történelem ismétli önmagát: ugyanúgy, ahogy decemberben, most is beállt a derekam egy rossz mozdulattól. kaptam szurit, úgyhogy most már kevésbé közlekedek quasimodo-szerűen. holnapra remélem jobb leszek, mint új koromban.
maryvel is sikerült talalkoznom, az a két óra nagyon üdítő volt, az sem számított, hogy csak a keletiben ücsörögtünk egy-egy sör mellett, mert volt többféle túró rudi, meg örömködés és könnycsatorna-edzés, na de nem teregettünk ki minden kártyát, jön még kutyára dér, öööööö, vagy hogy is mondjam, barátnőkre pécs :)

2 megjegyzés:

  1. Rudi nekem is volt:-DDDD fater meglepett a Keletiben, hozott oriasat, Mutter meg elem jott Orsre es hozott 5-os csomagot...muhha-hha!!!
    Udvozlom Pecset es a Pecsieket, remelem itt is majd megint tudunk talizni!!!!!! :-DDDDD

    VálaszTörlés
  2. sőt, volt már krumplis tészta is, ma lesz rántott hús, holnap pedig máj, ahogy én szeretem. aztán meg túrótorta is, aztán meg megyek pécsre. átadom az üdvözleteket. a találkozást pedig amint lehet, összehozzuk. :)

    VálaszTörlés