2010. december 5., vasárnap

Egy hét múlva...

...megyek haza. Annyira be van táblázva itt minden nap, hogy egyáltalán nem tudtam még ráhangolódni, hogy jön a karácsony, meg a családozás, barátnőzés.
Majd ha már ott csücsülök Evelynnél Győrben, a lassan már állandónak mondható, első magyar állomáson, talán akkor fog leesni minden. Hogy már megint eltelt fél év... Na, nem mintha otthon az elején olyan sok pihenést terveznék, sőt inkább lesz kapkodás és kisebbfajta káosz, de aztán jönnek az ünnepek, a gyerekszoba, karácsonyfa, ragasztott süti, krumplis tészta, DVD-hegyek, élménybeszámolók... :)
Az ajándékok sincsenek még mind beszerezve és szépen becsomagolva, pedig épp barátnőimnek írtam, hogy normális esetben én ezzel már májusban készen vagyok :)
Mellesleg: a listamániámat mindenki ismeri, képtelen vagyok kinőni belőle... Christian mindig mondja, hogy ez az év igazi "highlight" volt nekem, annyi mindent éltem át, annyi helyen voltam... Így is van, úgyhogy lesz éves lista, amiben majd összefoglalom, hogy is telt 2010, hogy legyen mit olvasniuk az unokáknak :)
De most még nem, megvárom a szilvesztert, addig is még tele van a naptár, holnap például koncertre megyünk, a beszámoló mejd kedden jön... Nagyon Balkán lesz, nagyon balkáni a lány, akivel megyünk, szóval otthon fogom érezni magam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése