2011. január 9., vasárnap

síkurzus 1. nap - antitalentum lennék?

vagy csak a gyakorlat teszi a mestert? ebben az esetben biztosan.
elgondolkodtam, en valojaban mindig is utaltam a tesiorakat. amikor benött folyamat a körmöm, az is jo indok volt, hogy csak a maszokan ülve nezegessem a kedves pajtasokat, ahogy szenvednek, kesöbb biztos havonta haromszor menstrualtam es volt emiatt felmentesem, meg teniszkönyök, es hasonlo baromsagok.
itt most nincs menekves.
ez, halljatok... kurva nehez egy sport. legalabbis addig, amig el nem tudsz lazulni a sin. en meg nem tudok. elfaradtam, eleg sok mindenem fäj, ugyhogy csak pontokba szedve:
- egesz nap izzadtam, mint egy lo
- a cipö nehez es terminator modra lehet csak menni benne, es ugy becsatoltam a legfelsö csatot, hogy a kurzus utan kalapaccsal vertek le rolam a szervizben. gondolom, ezen sokan nem lepödnek meg :)
- 9-en vagyunk a nemetül beszelö csoportban, ezen kivül van meg legalabb 10 csoport...
- mindenki öregebb nalam
- leegett a szäm
- az eseseket nagyon sokat gyakoroltam, jol is mennek, csak egy volt, ami nem annyira precizen sikerült, az faj is, de iszonyat be vagyok dörzsölve mindenhol thai täjgerbalzsammal, holnapig csak jobb lesz
- nem, holnap tutira nem fogok tudni felkelni jajgatas nelkül az agybol
- megtanultunk sasszezni dombon felfele, meg nem lecsuszni, ha hegynek szembe ällsz, es ha iszonyat gyorsak vagyunk, fekezni is tudunk mar
- ma meg nem lifteztünk, csak aprocska dombon gyakoroltunk (nem is domb az, csak emelkedöcske), ami azt jelenti, hogy vällon cipeltük fel a sít minden lecsuszas utan... hiaba csak emelkedöcske, cipeleskor azert ez nem vicces
- mindenki tud mar szlalomozni, csak en nem...
- nem adom fel, mig van bennem szusz
- de csak azert, mert kurvadraga volt a kurzus. ha potom penzbe került volna, egy ora utan "felmondtam volna"
- na jo, ilyet azert nem csinalok, ez csak a kezdeti ketsegbeeses volt, amikor mindenki haladt elöre, csak en csusztam hattal lefele a hegyröl...
- velem szemben persze, megfelelö iranyba, hegyröl lefele 2-3 eves, tündibündi minik csusztak le iszonyat sebesseggel, szeles mosollyal az arcukon. de ez nem eleg: sibotok nelkül... hat en bot nelkül aztan total halott lennek
- a nap tanulsaga: egyensulyerzekem es lazasagom a nullaval egyenlö
- a nap tanulsaga 2.: a sieles kihivas
folyt.köv

3 megjegyzés:

  1. köszi nektek :)
    remelem majd tudok kepet is feltenni, vagy (rosszabb esetben) amatör videot. attol kimeljen az eg benneteket :)

    VálaszTörlés