2009. január 5., hétfő

"a fentnek lent van az alja"




szólt vala andriska az év első mínusz fokos napján a duna-parti nyaralóban, ahol a szilvesztert töltöttük. röviden:
- game of life az elején négyesben, amit persze a kötvénymágus johi nyert
- sok-sok új ember számomra, akiknek a nevét asszem megjegyeztem
- 3 lépésre a duna, és télleg 3-ra
- mínusz 8 fokban bográcsozás, bár jobb, ha befogom, mert sokat nem segítettem, de nagyon lelkesen néztem kifelé a melegről
- 10 ujjat megnyalós pöri istitől, dédunokáimnak is megemlegetem
- világgazdasági válságot meghazudtoló mennyiségű ital, fűtős házipálesszel az élen
- hasizomláz a sok rötyögéstől
- 14 emberre mosogatás. amit úgyse hisztek el, hogy: élveztem
- juhok, kecskék, birkák, bárányok faji sajátosságainak elméleti tanulmányozása felsőfokon
- erős pista reggelire, hogy biztos emlékezetes legyen még a másnap is (értsd: kétszer csípés)
- takarítás közben felfedezett ütős csokitorta, aminek hála most egy darabig nem tartok a maryvel, ha dőzsölésről lenne szó
- összességében életem legjobb szilvesztere, ahol nem kellett puccparádéba öltözni, hülyegyerekek nem dobáltak a fejemre és nem dugdostak a fülembe már sercegő petárdákat, nem voltak lehúzós emberek, nyafogók és antiszocik, és nem kellett arcokra erőltetni a "jaja, persze, jól érzem magam, mert kötelező, elvégre egyszer van szilveszter egy évben"- ábrázatot

1 megjegyzés:

  1. Igen, ez az a bál, amire azt lehet mondani: ejha,ide süss anyukám!:) Jó a blogod kicsi lány, tetszik!Ed

    VálaszTörlés