2009. január 6., kedd

motiváció

harmadszor is nekiálltam az irotörinek. minden bizonnyal ebben a félévben utoljára :S több lehetőség nem lesz ugyanis, hogy abszolváljam azt a fránya görbülős számjegyet az indexembe. talán azért olyan nehéz, mert ez az utolsó vizsgám egyetemista éveim alatt. remélhetőleg. ha csak "édeskedvestéósnénik" nem lepnek meg egy szeretetcsomaggal, melyben a "nem teljesített kurzusok" kategória mögött egy nullától pozitív irányba erősen tendáló egész szám fog állni.
szóval: harmadszorra, harmadik módszerrel, egy hét alatt újra mindent!
a motiváció pedig: két tanulás közt engedélyezett rövidke szemezgetés tim burton rímbörtönéből. karácsonyi ajándékként kaptam, bár a futár természetesen nekem hozta, úgyhogy sunyiban már rég kiolvastam, mire a fa alá került. azóta sem tudok betelni vele. sokak szerint gagyi. óvodás. beteges. hülyeség. rettentő lehúzó kritikákat olvastam róla. szerintem egyszerűen csak "timbörtönéskész". ha látott valaki filmeket tőle (nekem nagy rajongóként csak egy hiányzik a gyűjteményemből, de az türelmesen megvár a cecei dvd-masina merevlemezén), akkor a verseken sem lepődik meg, és élvezni fogja az olvasást. eléggé groteszk alkotások ahhoz, hogy egy-egy tétel átnyálazása után fetrengjek egyet tőlük a ritkán porszívózott padlószőnyegen. rövidek, velősek, és akik úgy érzik, tojáshéjjal a fenekén is bárki írhat hasonlót, azok csücsüljenek le és tegyék meg!
kedvcsinálóként jöjjön a(z egyik) kedvencem, bár illusztráció nélkül kicsit veszít a varázsából (aztán én jobbra el, üdv karel capek):

"hogy nehogy bepereljen,
mondjunk csak Szuzikát.
(ő az a lány, aki hosszú
órákat szipuzik át.)
a vád igaz.
győződj meg róla magad:
ha orrát kifújja,
a zsepi arcára ragad."
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése