2009. január 10., szombat

vizsgaidőszak után I.

- befizetem magam egy durvulós infraszauna-partyra
- meglátogatom nórit és hellkét, akik mindig bombanőt kreálnak belőlem, bármilyen gyatra legyen is az alapanyag (most lesz mit farigcsálni:))
- feküdni fogok az ágyamon és csak nézem a plafont, nem gondolok semmire és élvezem, hogy elbutulok
- addig fogok durmolni párnák, takarók, plüssdögök közt, míg a kofferek eltűnnek a szemeim alól
- gyógytornázom továbbra is lelkesen
- felszámolom a szobámban a kritikán aluli rendetlenséget: jegyzethalmok kidobálása vagy elégetése pillanatnyi hangulattól függően, ruhák szétválogatása és a felesleg elcipelése a közeli szeretet-konténerig (ahol mindig félek, hogy becsípi a kezem az a fémajtó:)), valamint 2007-es (!!!) naptár leszedése a falról, mert már enyhén nem aktuális
- teknőcök fekáliás vizét kicserélem jóféle pécsi klórosra és kapnak lazacot, mert karácsonykor elfelejtettem
- pókéknál tőzeget cserélek, szörpinek új, összkomfortos terráriumot szerzek, mert drágám akkorára vedlett, hogyha kinyújtózik, végigér a lakosztályán, neveletlen hasszánt pedig átköltöztetem az ő helyére, így remélem nem fog minden alkalommal rám támadni, mint mostanában jó szokása...
- olyan könyveket fogok olvasni, amiket ÉN választok, amikhez NEKEM van kedvem, és amik az ÉN ízlésvilágomba tartoznak, a teljesség igénye nélkül: tournier rémkirályát még egyszer, psycho-t sokadszor és clézio-t először, mert mégiscsak nobel-díjas, hátha megérdemelte, én meg igencsak magyar szakos kidlánka vagyok, szóval alap
- minden eddig halogatott, lemondott, és régóta ígért látogatást bepótolok élen danika-eszter-árpi kiccsaládjával és evcsivel
- megnézem az összes dvd-t, amire régóta nem volt időm: újra az összes tim burton-t, aztán 21 grammot, nem vénnek való vidéket és mindent, amit még egyszer sem láttam
- felkészülök lélekben, hogy diplomás nagylány(?) leszek a tavaszi félév végére.
koppkoppkopp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése