2009. március 5., csütörtök

fránya tudományok

elfelejtettem a matematikát. nagyon durván :S
jó, tény, hogy nem is foglalkoztam vele érettségi óta, hopp, gonosz hét év... na de azért azon kiakadtam, hogy egy bármiféle sinus-cosinus-tangens-cotangens-gyökjel-stb nélküli feladatot nem tudok megoldani... égéééés. az egyik, magát mókásnak tartó internetes oldalon ugyanis nem a jól megszokott zagyva-szót kellett beírni a belépéshez, hanem egy matematikai feladattal találtuk szembe magunkat. fakk. nem sikerült a dolog. több is veszett mohácsnál, meg persze mary végül kijátszotta a rendszert, és belépett, de az egomnak mindenesetre nem esett jól a számtantudásom leépülésével való szembesülés :D
fogalmazásból viszont még jó vagyok, ma befejeztem a komm szakos szakdogát, el is küldtem a konzulensnek, hétfőn csevegünk majd róla. remélem az lesz, mint a magyaros elkészült részeinél, hogy semmit nem kell átírnom. vagy legalábbis nem lesznek kihúzások, mert kezdek elfáradni a napi 15-18 óra intenzív ötletelésben.
állatira unom ám már... nagyon frusztráló, hogy egész nap süppedek a fotelban, nemszakdolgozó lakótársak jönnek-mennek, én meg mi vagyok? ha már a mateknál tartunk, akkor egy konstans valami ott a szoba közepén, aki seggcsontfájdalmaiba és krónikus monitorundorba fog belerokkanni. úgy szaladnék már egy jó nagy kört. de ilyen időben sajnos a futás sem valami üdítő elfoglaltság, úgyhogy marad az álmodozás a tavaszról, és a két hét múlva kezdődő elborulásról.
de amúgy meg tökjó minden, mert úgy néz ki, hogy nagyon időben készen leszek, és nem kell lóhalálában rohannom a köttetőhöz, hogy még épp zárásra beérjek a TO-ra.
és holnap végre kimozdulhatok. na de miért is? szóbeli nyelvvizsga... yeah. i'm fine, thanks... :S de aztán szombaton is kidugom ám az orrom a bűnbarlangból: írásbeli nyelvvizsga... hmmm. ilyen fantasztikus programokban van részem mostanában:)
meg msn maryvel szűk fél méterre egymástól... nyomik :D
neki küldöm ezt a vidijót, amit nem látott még elégszer:
(én nem nagyon csipázom hello kittyt, de tény, hogy ez a promo nagyon jó lett, és a zene is üt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése