2009. március 10., kedd

sport

sokak szerint beteg vagyok, hogy imádom nézni a teniszt. állítólag monoton :D én akkor is élvezem.
még többek szerint tutira nem vagyok normális, hogy ezen kívül a snooker-t is szeretem nézni. ha már csinálni nem tudom... próbáltam, de inkább hagyjuk ezt...
maradok a futásnál, amit a tegnapi jégeső (én nem láttam, ki sem mertem nézni, undorítóóóó szürkeség) sajnos megint meghiúsított, meg a gyógytornánál, amivel kapcsolatban meg csak a szám jár, mert kizárólag akkor állok neki, ha már nyögve mászok ki az ágyból reggelente.
képzeljétek, régen még kézilabdáztam is... aztán életem első meccsén egy, a karzatról minden mozdulatomat árgus szemmel figyelő pajtás egy fura mód hátrálva kivitelezett taknyolásom után hangosan beordította: nézdmááááá, elesett a vonalban!!! :D az volt az utolsó meccsem :D
huh, szóval elkanyarodtam egy kicsit a lényegtől. tenisz... lehet, hogy így még játszani is beállok majd. najó, a dédunokáim esetleg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése