2009. március 6., péntek

mindenféle jó

1. sikeresen vettem a mumus angol nyelvvizsga szóbeli részének akadályait. mindemellett nem igazán való nekem ez a nyelv. felbosszant, hogy magyarul és németül gyakorlatilag mindent árnyaltan tudok kifejezni, angolul pedig nem megy. mármint az alapok persze igen, de valahogy nagyon lehangol, és fáj a magyar szakos lelkemnek, hogy amikor szeretnék választékosnak tűnni :), übersnassz kifejezésekkel kell beérnem. igen, ez nagyon fellengzősen hangzik, de nem kell félreérteni. riszpekt mindenkinek, aki tud angolul, de ez is csak olyan, mint például a futás, nem mindenki szereti, de néha csinálja, és attól még nem utálja azt, aki csak köröz, köröz és köröz.
2. idevág: az első igazi, ragyogó napsütéses tavaszi napon végre elmentünk futni a csajokkal a jó öreg ttk-salakra. nagyon hiányzott már, hogy ilyenformán szabaduljon fel egy kis endorfin a szervezetemből. azt hittem, nagyon bepunnyadtam a téli kihagyás után, de a kitűzött 4 km így is megvolt, nincs nagy gáz. ennél már csak jobb lehet.
3. a főbérlő ma bejelentette, hogy úgy néz ki, mégsem kell pár hónapos pécsi jövőmbe beiktatni egy plusz költözést. maradhatunk, mert a lakást hiába hirdetik, nincs rá vevő. köszi-köszi gazdasági világválság! :S
4. nekem dobtak féláron egy táskát, én meg nem dobtam vissza :D PEN-re pont jó lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése