2009. március 18., szerda

petárdák (még 1X)

lúzer vagyok.
megfogadtam anno, amikor megkaptam a fényképezőgépemet, hogy mindig nálam lesz. főleg, ha koncertre megyek. aztán sokszor az utolsó sorból, lábujjhegyen pipiskedve behaltak a próbálkozásaim, hogy fotódokumentáljak. szóval már nem nagyon vittem magammal a gépet bulikba. tegnap is így volt. képzelhetitek, mennyire sokkot kaptam, amikor a backstage-ből minden kis izzadságcsepp közelről látszott a dobosfiúk bicepszén, karnyújtásnyira voltak, és még egy fránya videót sem tudtam készíteni... ááááááá...
eszméletlenül pörgős, energikus és változatos bulit nyomtak, de sajnos nem tudom bizonyítani semmivel :(
ma is elmennék, és holnap is, és minden héten legalább háromszor.
júliusig kell újra várnunk rájuk...

(szakdolgozatok köttetőnél, pénteken délelőtt megyek értük. szemérmetlenül sokba kerül majd :()

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése